مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از افتتاح خانه های جوان در 10 شهر در جریان سفر وزیر ورزش و جوانان به استان خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۵۴۳۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۵ 25 December 2017

افشین حیدری در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که بعداز ظهر (دوشنبه 4 دی‌ماه) با حضور آیت‌الله موسوی جزایری و جمعی از فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در دفتر بیت نماینده ولی فقیه برگزار شد، اظهار کرد: به زودی همزمان با سفر وزیر ورزش و جوانان، 10 خانه جوان با تجیهزات کامل در 10 شهر خوزستان به طور همزمان افتتاح خواهند شد.

وی ادامه داد: در احداث و آماده‌سازی این خانه های جوان تمام تجهیزات لازم ساختمان اداری، لوازم مورد نیاز و امکانات فرهنگی دیده شده و تاکنون هیچ استانی نتوانسته است در یک بازه زمانی کوتاه این تعداد خانه جوان را راه‌اندازی و تجهیز کند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به طرفیت خانه‌های جوان تصریح کرد: امیدواریم فرمانداران در سراسر خوزستان از فضا و ظرفیت خانه جوان شهرستان خود به عنوان فرصتی برای تبادل و گفت‌وگو بین قشر جوان و مسئولان شهرستان بهره‌گیری کنند.

حیدری عنوان کرد: پیرو جلسه پیشین ستاد ساماندهی امور جوانان خوزستان با دستور استاندار مقرر و ابلاغ شد که یکی از معیارهای ارزیابی فرمانداران تشکیل ستاد شهرستانی ساماندهی امور جوانان باشد.

وی بیان کرد: نمی‌شود که از ستاد ساماندهی امور جوانان صحبت کنیم اما در جلسات این ستاد جوانی حضور نداشته باشد تا از فعالیت کانون‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد در حوزه جوانان بگوید و گزارش دهد. بنابراین مقرر شده از جلسه بعدی این ستاد رئیس مجمع جوانان خوزستان عضو این ستاد شوند تا از نزدیک گزارش دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: در سراسر استان خوزستان برنامه‌های زیادی در حوزه جوانان پیش‌بینی شده است. برای مثال پروژ‌ه‌های بسیار خوبی برای بخش شعیبیه شهرستان شوشتر از جمله ایجاد پنج چمن مصنوعی و پنج نمازخانه و برگزاری جشنواره‌های فرهنگی-هنری برنامه‌ریزی شده است.

حیدری اظهار کرد: برای اجرای پروژه‌هایی در مناطق کم‌برخوردار و حاشیه اهواز مانند ملاشیه، عین2 و کوی سیاحی با کمک استاندار خوزستان، اعتباراتی مشخص و مقرر شده که ورزشگاهی نیز در ملاشیه احداث شود.

وی بیان کرد: همچنین با توجه به مسائل خاص مذهبی و موضوعات مربوط به آن، یک کانون خواهران در ملاشیه راه‌اندازی و تجهیز شده است که به زودی رسما افتتاح می‌شود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: جوانان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار