مدیر پایگاه میراث جهانی بیستون و تاق بستان گفت: گیت ورودی و سالن معرفی مجموعه تاق بستان 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و درصورت تامین اعتبار برای نوروز 97 افتتاح می شود.
کد خبر: ۵۴۶۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴ 01 January 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،حسین راعی، با بیان اینکه طرح ساماندهی مجموعه تاریخی تاق بستان از تیرماه امسال آغازشده، اظهار کرد: بخشی از کار ساماندهی مربوط به گیت ورودی و سالن معرفی این مجموعه است .

وی از پیشرفت 50 درصدی این دو پروژه خبرداد و گفت: تاکنون 250 میلیارد تومان برای راه اندازی گیت ورودی و سالن معرفی هزینه شده و برای اتمام پروژه به 700 میلیون تومان دیگر اعتبار نیاز است .

به گفته مدیر پایگاه میراث جهانی بیستون و تاق بستان درصورت تامین به موقع اعتبار، گیت ورودی و سالن معرفی مجموعه تاق بستان برای نوروز 97 افتتاح خواهند شد .

وی ساماندهی اولیه محوطه مجموعه از جمله مبلمان محیطی و سرریزها با اعتبار 120 میلیون تومان را از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت عنوان کرد .

راعی به تملک سه باب مغازه "دنده کبابی" همجوار محوطه تاق بستان با اعتبار سه میلیارد تومان طی سال گذشته اشاره کرد و افزود: امسال کار تخریب این مغازه ها را انجام دادیم و طراحی کرده ایم که زمین این مغازه‌ها را به محوطه مجموعه اضافه کنیم .

 

 

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار