مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان خبرداد:
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: منطقه آزاد اروند قرار است حدود 500 میلیارد ریال اعتبارات عمرانی برای توسعه زیرساخت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی این محدوده اختصاص دهد.
کد خبر: ۵۴۶۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱ 02 January 2018


اخلاق محمدیان با اشاره به دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، اظهار کرد: طبق برآوردی که صورت گرفته است برای اصلاح معابر، شبکه روشنایی و جمع آوری آب‌های سطحی در شهرک‌های صنعتی آبادان نیاز به 370 میلیارد ریال اعتبار است.

وی افزود: همچنین برای اصلاح فرآیند تصفیه‌خانه‌ها نیز به 80 میلیارد ریال اعتبار نیاز است در صورت این‌که اعتبار مورد نیاز آن اختصاص پیدا کند تمامی کاستی‌ها در حوزه این شهرک‌ها مرتفع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان با تأکید بر لزوم حمایت از صنعتگران استان تصریح کرد: با توجه به این‌که در حوزه مرزی چذابه شهرک صنعتی وجود دارد اما در شلمچه این ظرفیت فعال نیست، درخواست داریم تا فضای نمایشگاهی از سوی منطقه آزاد اروند برای برگزاری نمایشگاه دائمی تولیدات استان و کشور در این منطقه به شرکت شهرک‌های صنعتی اختصاص داده شود.

محمدیان اظهار کرد: در این زمینه اگر منطقه آزاد اروند برای برگزاری نمایشگاه دائمی تولیدات استان و کشور زمینی را در اختیار ما قرار دهد، نسبت به غرفه سازی و تجهیز آن اقدام خواهیم کرد.

وی گفت: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند با اختصاص 500 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه زیرساخت‌های عمرانی شهرک‌های صنعتی آبادان و خرمشهر و اختصاص یک فضای نمایشگاهی برای عرضه تولیدات استان و کشور به علاقه‌مندان موافقت کرده است تا در این زمینه این اعتبار برای توسعه زیرساخت‌های منطقه تخصیص داده شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان خاطرنشان کرد: واگذاری زمین‌های فاقد تقاضا در محدوده شهرک صنعتی خرمشهر به منطقه آزاد اروند و متقابلاً واگذاری 300 هکتار زمین توسط این سازمان به محدوده شهرک صنعتی آبادان نیز قرار است با همکاری منطقه آزاد اروند صورت بگیرد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار