مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان:
مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان از انعقاد قرارداد خرید 300 تن مرغ منجمد به ارزش 20میلیارد و 850میلیون ریال جهت ذخیره استرتژیک استان خبر داد.
کد خبر: ۵۴۷۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶ 03 January 2018

هادی سلامات اظهار کرد: بر اساس قراردادی که در زمینه خرید مرغ منجمد، منعقد کرده ایم قرار است تا 300 تن مرغ منجمد در سردخانه های استان ذخیره شود.

وی افزود: در حال حاضر قرارداد خرید 300 تناز طریق مرغ منجمد به قیمت هر کیلوگرم 69 هزار و 500 ریال و با مجموع 20میلیارد و 850میلیون ریال منعقد شده است تا ذخیره استراتژیک استان در این زمینه تامین شود.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان تصریح کرد: این 300 تن مرغ منجمد، تولید شده خط 2 اتوماتیک در سایزهای استاندارد 1.2 تا 1.8 کیلوگرم هستند و پس از خریداری قرار است تا در سردخانه های ملکی این شرکت در شهرهای آبادان و اهواز ذخیره شوند.

سلامات بیان کرد: این مرغ های نگهداری شده در سردخانه ها، در صورت نیاز استان جهت تنظیم بازار و از طریق عاملین توزیع معرفی شده در دسترس مردم قرار می گیرند.

وی در خصوص کیفیت این مرغ ها نیز خاطرنشان کرد: این مرغ ها دارای کیفیت و ماندگاری بسیار مطلوبی هستند و در شرایط مطلوب نیز نگهداری خواهند شد.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: مرغ منجمد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار