فضل الله شیری در گفتگو با تابناک:
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت:ساماندهی مشاغل آلاینده و مزاحم صیانت از حقوق شهروندان محسوب می‌شود،وبه منظور رقاه حال مردم باید مشاغل مزاحم شهر کرمانشاه ساماندهی شوند.
کد خبر: ۵۴۹۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶ 08 January 2018

سرهنگ "فضل الله شیری" درگفتگو با خبرنگار تابناک افزود:یکی از اولویت های ارائه خدمات در شهر کرمانشاه را ساماندهی مشاغل شهری وباید در هدف گذاری و برنامه ریزی برای ساماندهی صنوف به ساختار توریستی و فرهنگی کرمانشاه توجه شود .

وی خاطر نشان کرد: فعالیت برخی از صنوف اگر ساماندهی شود علاوه بر کاهش هزینه های مدیریت شهری و ارتقای امنیت اجتماعی، تاثیر زیادی بر افزایش رضایتمندی شهروندان خواهد داشت ودر طرح ساماندهی مشاغل مزاحم با هرگونه آسیب و پیامدهای ناشی از فعالیت های واحدهای تولیدی، توزیعی، صنعتی و خدماتی که در روند شهرنشینی اختلال ایجاد می کند، بر اساس ضوابط و مقررات باید برخورد قانونی شود .

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه اظهار داشت:ایجاد آلودگی های صوتی، بصری، و بروز مشکلات ترافیکی از موارد مزاحمت  است که ساماندهی مشاغل شهری در خیابان های اصلی، بلوارها و بازارهای خطی منطقه که محل تجمع صنوف و مشاغل مختلف است باید در اولویت باشد .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار