سرمربی فولاد می‌گوید پس از اینکه سپاهان دچار استرس شد، تیمش بازی را در دست گرفت.
کد خبر: ۵۵۷۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۹ 26 January 2018

دیدار تیم‌های سپاهان و فولاد یک بر صفر به سود فولاد به پایان رسید. سید اکبر پورموسوی در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: مردم خوزستان که در جنگ تحمیلی سختی‌های زیادی را تحمل کرده‌اند، در حال حاضر به خاطر گرد و غبار نمی‌توانند به راحتی تنفس کنند. من از مسئولان کشور و مقام معظم رهبری می‌خواهم که دستور ویژه‌ای برای رسیدگی به احوال مردم خوزستان صادر کنند.

او درباره شرایط این دیدار گفت: ما در مقابل سپاهان که همیشه برای ما قابل احترام بوده توانستیم سه امتیاز با ارزش را کسب کنیم. سپاهان یکی از تیم‌های بزرگ ایران است و اینکه می‌گفتند فوتبال ایران دو قطبی است درست نبود. تیم‌های شهرستانی ما باید قدرتمند باشند. دو تیم در این دیدار پایاپای پیش رفتند اما پس از مدتی سپاهانی‌ها دچار استرس شدند و ما توانستیم بازی را در دست بگیریم. سپاهان در نیمه نخست بهتر از ما بود.

سرمربی فولاد ادامه داد: سپاهان پس از دریافت گل انتحاری بازی می‌کرد. همچنین در دقایق پایانی دیگر منطق در فوتبال دو تیم وجود نداشت و هر دو تیم تهاجمی بازی می‌کردند.

وی درباره نتایج خوبی که فولاد در این فصل کسب کرده گفت: ما نمی‌خواستیم از ابتدای فصل شعار بدهیم. هدف مد نظر باشگاه و کادر فنی این بود که تیم را جوان بکنند که خدا را شکر به این هدف رسیدیم. از روز اول جوانان ما درخشیدند. البته در نیم فصل دوم چون بازی‌ها حساس است، کمی از بازیکنان باتجربه هم استفاده کردیم. ان‌شاءالله با کمک هواداران‌مان بتوانیم روند رو به رشدمان را ادامه دهیم.

پورموسوی درباره کسب سهمیه آسیایی توسط فولاد اظهار کرد: با تمام احترامی که برای سایر تیم‌ها قائل هستم بازیکنان ما به آن خودباوری رسیده‌اند که همانند بازی‌ای که جلوی سپاهان به نمایش گذاشتیم مقابل باقی تیم‌های بزرگ هم به نمایش بگذاریم. کارمان سخت است اما تلاش می‌کنیم که هفته به هفته بهتر شویم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار