یاور محمدی در گفتگو با تابناک:
فرماندار سنقرو کلیایی گفت: در راستای ایجاد و توسعه اشتغال پایدار به ویژه درمناطق روستایی، متقاضیانی که دارای طرح در حوزه‌های کشاورزی، گردشگری و صنعت، معدن وتجارت هستند با مراجعه و ثبت نام در سامانه (کارا) از تسهیلات ارزان قیمت با شرایط بازپرداخت آسان بهره‌مند شوند.
کد خبر: ۵۵۸۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴ 29 January 2018

یاور محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:تسهیلات اعطایی برای طرح‌های خارج از مناطق شهری و در محدوده روستا‌ها از ۵۰۰ میلیون تا ۱۵۰میلیارد ریال با نرخ بهره ۶ درصد و برای طرح‌های اشتغال فراگیر در محدوده شهری با نرخ بهره ۱۸ درصد که با احتساب پرداخت یارانه، نرخ بهره تمام شده آن ۹ درصد می‌باشد.

وی خاطر نشان کرد:بهره گیری از تسهیلات مشاغل خانگی از ۵۰ تا ۲۰۰ میلیون ریال با بهره ۴ درصد را از دیگر ظرفیت‌های اشتغالزایی در شهرستان  است.

فرماندار سنقرو کلیایی اظهار داشت: تا کنون تعداد ۵۸ طرح در این طرح با اعتبار حدود ۷۷ میلیارد ریال با ظرفیت اشتغالزایی ۱۳۵ نفر به کمیته فنی اشتغال استان معرفی شده که تا کنون بین۶ تا ۷ درصد آن پیش پذیرش شده است.

محمدی تصریح کرد:تعداد اشتغال تعهد شده ۱۳۰۳ نفر بوده که تا کنون برای ۱۶۹۲نفرتوسط دستگاه‌ها اشتغال ایجاد شده و در سامانه رصد به ثبت رسیده است.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار