شهردار کرمانشاه با اشاره به اجرای عملیات آسفالت و همچنین لکه گیری و ترمیم آسفالت در سطح معابر شهر با اولویت محلات، از زیرپوشش آسفالت رفتن بیش از ۹۹۷ هزار مترمربع معابر طی ۶ ماه (از ابتدای اردیبهشت تا پایان مهرماه امسال) خبر داد.
کد خبر: ۵۶۶۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹ 14 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کرمانشاه، مهندس آرش رضایی با اشاره به اینکه حدودا 120 هزار تن آسفالت در سطح معابر گسترده شده است، گفت: طرح آسفالت بر اساس اولویت ها و نیازهای مناطق اجرا شده است و بر این اساس به ترتیب مناطق؛ دو، هفت، پنج، سه، شش، هشت، چهار، یک بیشترین تا کمترین میزان آسفالت ریزی و یا لکه گیری و ترمیم را داشته اند.

وی با اشاره به نزدیک شدن به سال نو و ضرورت بهسازی و ساماندهی فضاهای شهر گفت: در ادامه طرح بهسازی و مناسب سازی معابر و مسیرهای شهری در سطح مناطق برنامه ریزی هایی برای آماده سازی فضاهای شهری انجام شده است که به اجرا خواهند رسید.

مهندس رضایی با بیان اینکه به دلیل افزایش قیمت قیر مدتی است که در این زمینه با اختلال مواجه است تصریح کرد: پیگیرهستیم تاهرچه زودتر این مشکل برطرف شود و بتوانیم بر اساس اولویتها آسفالت معابر را از سر بگیریم.
شهردار کرمانشاه با تأکید بر اینکه بهسازی و ساماندهی معابر و خیابان ها به لحاظ تاثیرگذاری بر فضای ارتباطی شهر امری مهم و ضروری است، خاطرنشان کرد: این موضوع همواره مورد توجه و تاکید مجموعه مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر کرمانشاه می باشد.

مهندس رضایی همچنین ابراز امیدواری کرد: با انجام این گونه اقدامات بتوان گامی موثر در جهت خدمت رسانی به شهروندان عزیز کرمانشاهی و همچنین گردشگران و مسافران برداریم.

وی درباره شناسايي معابر اولويت دار نيز گفت: براي اين کار تيمي نظارتي انتخاب شده است چون آسفالت شامل چند بخش است، اولویت اول معابر اصلي و خیابان‌های درجه يک شهر را پوشش می‌دهد که اين معابر با دستگاه‌های مجهز آسفالت می‌شوند.

به گفته رضایی، بخشي هم آسفالت داخل مناطق است که در کوچه‌ها توزيع می‌شوند و اين بخش بيشتر براي مردم ملموس هستند و در اغلب مناطق اکثر معابر فرعي دچار کمبود آسفالت و يا آسفالت نیازمند ترمیم و لکه گیری هستند.

شهردار کرمانشاه تأکید کرد: همچنين يک برنامه ريزي هم انجام شده که بخشي از آسفالت سالانه مخصوص مناطق و معابر فرعي شود و با توجه به شاخص‌هایی که از قبل تعيين و شناسنامه دار شده برنامه ريزي‌هایي انجام و توزيع آسفالت انجام می‌شود.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار