سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در واکنش به این‌‌‌که برخی‌ معتقدند ترکیب تیم فولاد با رفاقت و عدم شایسته‌سالاری چیده می‌شود و همین باعث شده که حس رقابت بین بازیکنان از بین برود و تیم دچار افت شود، گفت: ما ترکیب دل‌بخواهی نداریم.
کد خبر: ۵۷۲۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۶ 28 February 2018

سیداکبر پورموسوی در خصوص بازی با سایپا، اظهارکرد: با توجه به این‌که در چهار دیدار خانگی به برد دست پیدا نکرده‌ایم، این بازی برای ما اهمیت بسیاری دارد. متاسفانه در دیدار برابر استقلال تهران، متحمل شکست سنگینی شدیم که باید این نتیجه را جبران کنیم، البته این شکست‌ها در ورزش طبیعی است.

وی ادامه داد: باخت مقابل استقلال از این نظر بد بود که با اختلاف سه گل و آن هم در خانه شکست خوردیم. با تمام احترام برای استقلال و هواداران آن، واقعیت این است که اختلاف تیم ما و تیم بزرگ استقلال تهران اینقدر نبود. به هر حال این باخت را می‌پذیریم و بابت این شکست نیز از هواداران عذرخواهی کردم. ان‌شاءالله تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا در شش هفته باقی‌مانده نتایج را جبران کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا از نتایج تیم در هفته‌های اخیر راضی بوده‌اید؟ گفت: مطمئنا این نتایج راضی‌کننده نبوده است؛ در نیم‌فصل اول تا این هفته از رقابت‌ها 15 امتیاز کسب کرده بودیم و اکنون 11 امتیاز به دست آوردیم، یعنی چهار امتیاز از برنامه‌مان عقب افتاده‌ایم و ان‌شاءالله با تلاش بیشتر بازیکنان، این امتیازات را هم جبران خواهیم کرد.

وی درباره این‌‌که برخی‌ معتقدند ترکیب تیم فولاد با رفاقت و عدم شایسته‌سالاری چیده می‌شود و همین باعث شده که حس رقابت بین بازیکنان از بین برود و تیم دچار افت شود، عنوان کرد: تمام ترکیب تیم بر اساس آمادگی بازیکنان چیده می‌شود. در برخی مواقع نیز بر اساس آنالیزی که از حریف‌مان داریم، ترکیب را انتخاب می‌کنیم. فرقی هم نمی‌کند که چه بازیکنی وارد زمین شود. همیشه تلاش کرده‌ایم از بهترین‌ها در زمین استفاده کنیم و البته برخی مواقع نیز همین بهترین‌ها در روز بازی شرایط خوبی ندارند.

پورموسوی افزود: پس دلیلی ندارد که گفته شود ترکیب دل‌بخواهی داریم و اصلا این موضوع درست نیست. من با هماهنگی کادرفنی، ترکیب را انتخاب می‌کنم، البته خودم به عنوان سرمربی می‌توانم این اختیار را داشته باشم که به تنهایی ترکیب را مشخص کنم ولی از آنجا که کادر فنی ما مجرب است، برای انتخاب بازیکنان در هر بازی این کار با مشورت صورت می‌گیرد و خدا را شکر تا این‌جا نیز نتیجه خوبی حاصل شده است.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه شما از ابتدای فصل قول کسب سهمیه نداده بودید ولی توانستید شایستگی‌های خود و تیم را نشان دهید، آیا فولاد در ادامه باز هم می‌تواند خود را به عنوان تیم‌های مدعی برای کسب سهمیه معرفی کند؟ گفت: عمکلرد خوب کادر فنی و بازیکنان، کمی انتظارات را بالا برد و اکنون طبیعی است که مردم انتظار کسب سهمیه آسیایی را داشته باشند ولی باید بپذیریم شرایط خیلی سخت است، هر چند رسیدن به این مهم دور از دسترس هم نیست و ما امید داریم. می‌دانم بازیکنانم این توانایی را دارند که در شش هفته باقی مانده، فولاد را به روزهای اوجش برگردانند تا نشان دهیم توانایی انجام هر کاری را داریم.

وی خطاب به هواداران تیمش، عنوان کرد: انتظار دارم در شش هفته پایانی اجازه بدهند حرکت رو به جلوی‌مان را انجام دهیم و ان‌شاءالله پس از پایان لیگ، ما و بازیکنان را ارزیابی کنیم که آیا توانسته‌ایم مثمر ثمر باشیم یا خیر. مطمئن باشید با اتحاد به آن اهدافی که داریم دست پیدا خواهیم کرد.

پورموسوی در پایان گفت: از حمایت مدیران شرکت از جمله آقای کشانی تشکر ویژه‌ای دارم. همچنین از اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه که واقعا در این مدت تلاش کردند که تیم از نظر روحی روانی در بهترین شرایط باشد، قدردانی می‌کنم. همین حمایت‌ها باعث شده است که انرژی ما روز به روز بیشتر شود و تلاش بیشتری برای رقم زدن روزهای خوب داشته باشیم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار