آیین پایانی نخستین جشنواره هنری هنرستان هنرهای زیبای اهواز با حضور اولیا و مربیان در تالار اجتماعات این هنرستان برگزار شد.
کد خبر: ۵۷۲۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰ 28 February 2018

مدیر هنرستان هنرهای زیبای اهواز در این مراسم ضمن تقدیر از حمایت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اظهار کرد: در این مرحله شاهد تحولی در مدیریت فعالیت‌های هنری، فرهنگی و آموزشی بوده‌ایم و امیدوارم که اولیا و هنرجویان این هنرستان نیز سهمی در این رشد داشته باشند و با همکاری و تلاش مشترک بتوانیم نسلی از هنرجویان و سینماگران شایسته تقدیم جامعه کنیم.

ناصر آریایی با ارایه گزارشی از وضعیت آموزشی هنرجویان، سطح علمی دبیران این هنرستان را بسیار مطلوب قلمداد کرد و گفت: در این هنرستان متخصصان خبره و چهره‌های هنری مهم استان را به کار گرفته‌ایم و دروس در قالب تئوری و کارگاهی در سطح بالایی ارایه می‌شود و امیدوارم هنرجویان این فرصت را غنیمت بشمارند و تمام تلاش خود را در جهت پیشرفت علمی به کار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: هنر و فرهنگ زیرساخت مهم در هر جامعه‌ای است و رشد و پیشرفت وطن در وهله اول نیازمند مشارکت مستقیم اندیشمندان، هنرمندان، اصحاب فرهنگ و عامه مردم است. مسئولان تنها بخش کوچکی از این جامعه گسترده و متنوع را تشکیل می‌دهند و بدون همکاری شما اولیا و خانواده‌ها رسیدن به اهداف فرهنگی بلند مدت امری بسیار دشوار است.

آریایی با ارایه تحلیلی اجمالی از آثار شرکت کننده در جشنواره توضیح داد: این جشنواره در دو بخش عکس و فیلم کوتاه برگزار شده است که خوشبختانه اهتمام برخی از هنرجویان قابل تحسین و آثار ارایه شده نسبت به سطح علمی و خبره کوتاه این هنرجویان ارزشمند است.

در پایان این مراسم نیز سید سینا موسوی و مهدی مرادی به ترتیب به عنوان برگزیدگان بخش فیلم و بخش عکاسی معرفی شدند و با اهدای جوایز و لوح سپاس مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار