مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم گفت: آتش سوزی در یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی شکوهیه قم با کمک نیروهای آتش نشانی اطفاء شده و با وجود حجم آتش،هیچ خسارت جانی به همراه نداشت.
کد خبر: ۵۷۴۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۴ 05 March 2018

به گزارش تابناک قم، امیر طیبی نژاد خاطرنشان کرد: علیرغم حجم آتش و محدودیت‌های امکانات با کمک آتش نشانی قم و آتش نشانی شهرک صنعتی محمودآباد، ضمن مهار آتش در کمترین زمان ممکن از سرایت آتش به واحدهای دیگر نیز جلوگیری شد.

وی با بیان اینکه عوامل آتش نشانی شهرک صنعتی شکوهیه درساعت 13 و 24 دقیقه از وقوع حادثه مطلع و سریعا در محل حاضر شده بودند، گفت: با حضور در محل حادثه و ارزیابی اولیه آتش در واحد تولیدی فیلتر های دستگاه های تصفیه آب، نیاز به نیروهای کمکی به آتش نشانی قم اعلام که در کوتاه ترین زمان ممکن نیروها و امکانات مورد نیاز تامین گردید و این حادثه با 13 خودروی آتش نشان و آب رسان در مدت 3 ساعت اطفاء و محیط ایمن سازی شد.

طیبی نژاد گفت: در شرایط فعلی ورود خسارت مالی نیز به هیچ وجه خوشایند ما نیست و با هشدارهای آموزشی و مشاوره ای که به صورت مداوم توسط مدیریت HSEE شهرک های صنعتی قم و عوامل آتش نشانی صورت می گیرد تمام این موارد مورد یادآوری و تاکید قرار می گیرد.

وی ادامه داد: یکی از ضروریات امروز واحدهای صنعتی و تولیدی پیشگیری از حوادث و بخصوص آتش در واحد صنعتی است که می طلبد مدیران و سرمایه گذاران در این بخش با آموزش های بموقع نیروهای انسانی خود و همچنین تجهیز واحد تولیدی به وسایل استاندارد و اولیه اطفاء حریق از هرگونه حادثه و خسارات گاها جبران ناپذیر جلوگیری کنند.

شهرک صنعتی شکوهیه قم در 12 کیلومتری محور قدیم قم - تهران در زمینی به مساحت یک هزار و 51 هکتار واقع شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار