استاندار سمنان :
به گزارش تابناک سمنان ،استاندار سمنان گفت: پلیس مظهر اقتدار نظام جمهوری اسلامی است و ماموران این دستگاه انتظامی باید با مهربانی، محبت خود را به مردم ایران نشان دهند.
کد خبر: ۵۷۴۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۱ 05 March 2018
به گزارش تابناک سمنان،سید شهاب الدین چاوشی با حضور در قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی استان سمنان در سالن جلسات این نهاد و در جمع فرماندهان انتظامی اظهار کرد:باوجود قدرتی که نیروی انتظامی در کشور دارد اما مهربانی در رفتار این افراد نشان از تکریم مردم ایران اسلامی از سوی حافظان امنیت جامعه دارد.
چاوشی نقش نیروی انتظامی را نقشی ویژه در جمهوری اسلامی خواند و گفت: این ابهت تحت هیچ شرایطی نباید شکسته شود.
 استاندار سمنان خاطرنشان کرد: سازمان میراث فرهنگی برنامه‌های گردشگری را در آستانه نوروز برای استان سمنان پیش‌بینی کرده و مسوولیت ماموران انتظامی و پلیس راهوار سمنان برای مهمان نوازی هموطنان در این روزها باید بیش از هر زمان دیگر باید برجسته و نمایان باشد.
وی ادامه داد: درکنار توجه به مسایل سخت افزاری در بحث رونق گردشگری، برخورد مهربانانه با متخلفان در هنگام رانندگی می تواند خاطرات خوبی را برای گردشگران از سفر به استان سمنان به ارمغان بیاورد.
چاوشی اضافه کرد: پلیس به خوبی از حقوق عمومی و امنیت کشور پاسداری می‌کند و به هیچ عنوان خدمت دستگاه‌های انتظامی کشور و استان با امکانات مادی قابل تقدیر نیست و این افراد شایسته بهترین تکریم ها هستند.
وی تصریح کرد: حرمت پلیس و حافظان نظم عمومی باید حفظ شده و به نظرات و اعمال قانون این افراد زحمتکش در انجام خدمت از سوی آحاد مردم احترام گذاشته شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار