نامه سازمان بازرسی کل کشور به تابناک:
در این خصوص همزمان با بررسی های اولیه، نامه هشداری سازمان نیز در تاریخ 96/8/29 به آموزش و پرورش خوزستان ابلاغ گردیده است
کد خبر: ۵۷۵۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸ 06 March 2018

سازمان بازرسی کل کشور طی نامه ای به مدیرمسئول پایگاه اطلاع رسانی تابناک، با اشاره به مطلب منتشره در این سایت در خصوص موضوع بکارگیری 3200 نفر بعنوان نیروی حق التدریس و... در آموزش و پرورش خوزستان، از پیگیری این موضوع و هشدار قبلی این سازمان به اداره کل آموزش و پرورش خوزستان خبر داده است.

متن توضیحات سازمان بازرسی کل کشور به شرح زیر است:

مدیرمسئول محترم پایگاه اطلاع رسانی تابناک

سلام علیکم

احتراما پیرو درج مطلبی با عنوان «یادداشت مخاطب تابناک به رئیس سازمان بازرسی کل کشور» در تاریخ 10 اسفندماه 96 در آن پایگاه اطلاع رسانی محترم با کد خبر 572949 موضوع بکارگیری حدود3200 نفر نیروی حق التدریس در آموزش و پرورش خوزستان، توضیحات ذیل جهت انتشار ارسال می گردد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، پیرو وصول شکوائیه ها و اعلامیه های متعدد در خصوص نحوه استخدام حق التدریس نیروهای پیش دبستانی و...موضوع قانون الحاق یک تبصره به ماده 17 قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش مصوب 1395/6/3 توسط اداره کل آموزش و پرورش خوزستان، موضوع مذکور توسط سازمان بازرسی کل استان خوزستان در سال 96 طی بازرسی برنامه ای مورد بررسی قرار گرفت.

در این خصوص همزمان با بررسی های اولیه، نامه هشداری سازمان نیز در تاریخ 96/8/29 به آموزش و پرورش خوزستان ابلاغ گردیده است.

لذا در پایان ضمن تشکر از تعهد و دلسوزی هموطن گرامی در انعکاس مطلب مذکور اعلام می دارد: بازرسی کل استان خوزستان با اشراف کامل بر موضوع مطروحه، گزارش نهایی در این خصوص را به زودی به مراجع ذیصلاح جهت اقدام قانونی ارسال می نماید.

* قدردانی از سازمان بازرسی کل کشور و انتظار رسیدگی عاجل 

تابناک ضمن قدردانی از سازمان بازرسی کل کشور و همینطور مسئولان سازمان بازرسی خوزستان، با توجه به شکایات متعدد هم استانی ها، این موضوع را همچنان پیگیری خواهد نمود و امیدوار هستیم سازمان بازرسی نیز همانگونه که از ابتدا به این موضوع ورود و پیگیری های لازم را انجام داده است، ضمن ارائه گزارش نهایی به مراجع ذیصلاح، اطلاع رسانی های لازم را به شهروندان عزیز خوزستانی انجام بدهد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار