مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت ولیعصر (عج):
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت ولیعصر (عج) گفت: از نیمه دوم اسفند تا پایان تعطیلات نوروزی، ۳۰ گروه جهادی مهمان در خوزستان فعالیت می کنند.
کد خبر: ۵۸۴۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷ 28 March 2018

سرهنگ بهرام ممبینی اظهار کرد: از نیمه دوم اسفند تا نیمه اول فروردین ۳۰ گروه جهادی مهمان برای خدمت به مناطق محروم در خوزستان حضور پیدا کردند؛ بیش از ۴۰۰ گروه جهادی ثبت شده در سازمان بسیج سازندگی استان خوزستان در اختیار داریم.

وی با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری و رویکرد اشتغالزایی داشتن آن افزود: در استان خوزستان بالغ بر ۱۰۲ گروه جهادی با عضویت سه هزار نفر فعالیت دارند که ۷۰ درصد آنها بیشتر در نقاط مرزی، جنگی و یادمان ها مشغول محرومیت زدایی هستند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت ولیعصر (عج) با اشاره به اینکه دیگر گروه های جهادی در ایام باقیمانده سال فعالیت می کنند، خبر داد: نزدیک به ۹۷ پروژه عمرانی و ۱۳۰ پروژه اشتغالزایی و اقتصادی برای آنها تعریف شده است.

سرهنگ ممبینی خبر داد: نزدیک به ۵۰۰ میلیون تومان هزینه کردند که ۳۰۰ میلیون تومان هم هزینه فعالیت نیروی کار است که این افراد بدون هزینه کار می کنند.

وی در پایان گفت: طی سال های اخیر مطالبه مقام معظم رهبری از افرادی جهادی این است که به سمت اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی حرکت و رویکردهای خود را در این زمینه متمرکز کنیم.

 

منبع: مهر

برچسب ها: راهیان نور 97
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار