نماینده اهواز تاکید کرد:
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که حمایت از تولید داخلی موجب افزایش اشتغال و اتکا به نیرو‌های داخلی می‌شود، گفت: تولیدکنندگان باید با تولید محصولات با کیفیت، استفاده از نیروهای داخلی و تولید محصولاتی که با محصولات خارجی قابل رقابت باشند مردم را به استفاده از کالای ایرانی ترغیب کنند.
کد خبر: ۵۸۵۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰ 03 April 2018

همایون یوسفی با اشاره به نام‌گذاری سال 1397 به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: شعار امسال یک شعار محوری است و همه دستگاه‌های اجرایی و مجلس باید در این رابطه راهکارهای لازم را پیدا کرده و اجرا کنند.

وی افزود: شعار سال 97 در راستای اقتصاد مقاومتی نیز است و موجب افزایش اشتغال و اتکا به نیرو‌های داخلی نیز می‌شود که این مساله می‌تواند موجب تحول و پیشرفت در زمینه‌های مختلف در آینده شود. خوزستان توانایی‌های زیادی دارد و باید بتوانیم از توانایی‌های خود در جهت شکوفایی اقتصاد استان و در راستای اقتصاد ملی استفاده کنیم.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: باید در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری - که امسال را سال حمایت از کالای ایرانی در نظر گرفته‌اند- و برای شکوفایی اقتصاد کشور قدم برداریم. تولیدکنندگان باید با تولید محصولات با کیفیت، استفاده از نیروهای داخلی و تولید محصولاتی که با محصولات خارجی قابل رقابت باشند مردم را به استفاده از کالای ایرانی ترغیب کنند.

یوسفی با بیان این‌که مجلس و دولت باید با اتخاذ قوانین مناسب و بسترسازی در راستای تحقق بخشیدن به شعار سال قدم بردارند، افزود: مجلس و دولت باید با تشکیل یک کارگروه مشترک در جهت تحقق این شعار و برنامه در سال 97 و سال‌های بعد قدم بردارند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار