حسین ویسمرادی در گفتگو با تابناک:
فرماندار روانسر گفت: براساس آخرین آمار در تعطیلات نوروز امسال در مجموع ۴۴۸ هزار و ۳۸۵ گردشگر و مسافر نوروزی از روانسر بازدید کردند.
کد خبر: ۵۸۵۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴ 04 April 2018

حسین ویسمرادی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود: آمار مسافرین وارد شده به شهرستان روانسر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که بیش از ۳۸۹ هزار نفر بود، رشد ۱۵ درصدی داشته است.

وی خاطر نشان کرد: قریب به ۳۵ هزار گردشگر وارد مجموعه تفریحی توریستی غار قوری قلعه شدند که بیش از ۲۵ هزار نفر از داخل غار بازدید کردند که در مقایسه با سال گذشتهرشد ۴۵ درصدی را نشان می‌دهد.

فرماندار روانسر با اشاره به میزان اقامت گردشگران و مسافران نوروزی در این شهرستان، گفت: در این مدت ۲۱۱ هزار و ۵۷۹ نفر در کمپ‌های موقت گردشگری، کلاس‌هایمدارس، مهمانسرا‌های ادارات و چادر‌های مسافرتی در بوستانها، سالن‌های ورزشی، اقامت گاه بوم گردی، خانه مسافر و ... اسکان یافتند.

ویسمرادی ابراز داشت: در این ایام افزون بر ۱۱۰ هزار نفر از گردشگران از آثار تاریخی و مجموعه‌های گردشگری روانسر  بازدید کردند.

بازم بذکر است،غار زیبا و اعجاب آور قوری قلعه، غار کاوات، سراب روانسر، تپه موسایی، سراب جابری، طاق فرهاد، جنگل شبانکاره، ارتفاعات شاهو و طبیعت بکر منطقه از جمله جاذبه‌های دیدنیو گردشگری در شهرستان روانسر است.

 

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار