نوروز امسال صورت گرفت؛
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آبادان از توزیع بیش از ۲۵ میلیون لیتر بنزین و نفتگاز در ایام نوروزی(۱۳ روز) در منطقه نفتی جنوب غرب خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۵۸۶۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹ 05 April 2018

مجاهد سعدی آل کثیر گفت: در ۱۳ روز نخست فروردین ماه امسال (ایام نوروزی) ۱۶ میلیون و۷۴۲ هزار و۲۰۰ لیتر بنزین و ۹ میلیون و۱۰۳ هزار لیتر نفتگاز در این منطقه نفتی توزیع شد.

وی افزود: در مدت یاد شده، میزان بنزین و فرآورده نفتگاز توزیع شده در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، به ترتیب هفت درصد افزایش و پنج درصد کاهش را نشان می دهد.

آل کثیر اظهار کرد: منطقه نفتی آبادان در جهت خدمت رسانی بهتر به مردم و مسافران نوروزی از اوایل اسفندماه سال ۱۳۹۶ با اعزام گروه های بازرسی در قالب گل گشت نوروزی از تمامی جایگاه های نفتی، نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی بازدید کردند تا در طول ایام تعطیلات نوروزی تمامی جایگاههای عرضه سوخت با تمامی امکانات رفاهی در امر خدمت رسانی به مردم باشند.

به گفته وی، در زمان حاضر به اندازه کافی سوخت در مخازن انبارهای نفتی موجود است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آبادان گفت: از روز ۱۴ فروردین ماه جاری، میزان مصرف سوخت به روال عادی خود برگشته است.

آل کثیر با اشاره به اینکه روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه جاری به ترتیب بیشترین و کمترین میزان توزیع بنزین را داشتیم، افزود: در روز ۱۲ فروردین ماه میزان یک میلیون و ۴۶۹ هزار لیتر بنزین و در روز ۱۳ فروردین ماه میزان ۸۲۸ هزار لیتر بنزین توزیع شد.

وی اظهار کرد: بیشترین میزان نفتگاز توزیع شده مربوط به هفتم فروردین ماه با یک میلیون و ۲۷۸ هزار لیتر و کمترین میزان توزیع آن در۱۳ فروردین ماه جاری به میزان ۱۰۳ هزار لیتر بوده است.

 

منبع: مهر

برچسب ها: آبادان ، بنزین ، نوروز97 ، خرمشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار