رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هندیجان:
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هندیجان از چهار خطه شدن پنج کیلومتر از محور هندیجان به ماهشهر با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۵۸۶۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷ 05 April 2018

 

۵ کیلومتر از محور هندیجان به ماهشهر ۴ خطه شد

حجت الله ابوعلی اظهار کرد: برای سهولت تردد خودروها در جاده هندیجان به ماهشهر و کاهش حجم بار ترافیکی در ایام تعطیلات نوروز، پنج کیلومتر از این محور چهار خطه افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی افزود: اعتبار هزینه شده برای این پنج کیلومتر طبق برآوردها حدود ۱۰۰ میلیارد تومان بوده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هندیجان تصریح کرد: این پروژه با همکاری اداره کل راه وشهرسازی و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و شرکت آزادراه های کشور اجرا شده است.

ابوعلی بیان کرد: محور جاده هندیجان به ماهشهر و هندیجان به سمت دیلم از جاده های ترانزیتی و پرتردد بین استان بوشهر و خوزستان است که با پیگیری جدی در آینده تمام محور تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

وی در پایان با اشاره به استقرار گشت های ویژه راهداری هندیجان در محورها گفت: برای خدمات رسانی جاده ای و جلوگیری از بروز هرگونه مشکلات جاده ای هندیجان، گشت های ویژه راهداری در مسیر جاده های هندیجان، ماهشهر و دیلم فعال است و مسافران نوروزی و کاروان های راهیان نور در این مسیرها به صورت ۲۴ ساعته تردد داشتند.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار