رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر خبر داد:
رئیس سازمان امداد و نجات تاکید کرد: جمعیت هلال احمر آمادگی دارد هر زمان که خانواده قربانیان خواستند از پایین کوه با هلی کوپتر آنها را به محل برخورد هواپیما ببرد تا از داخل هلی کوپتر محل سقوط هواپیما و شرایط سخت عملیات را از نزدیک ببینند.
کد خبر: ۵۹۳۲۶۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰ 20 April 2018

 

اعلام آمادگی هلال‌احمر برای فراهم کردن شرایط بازدید خانواده قربانیان از محل سقوط هواپیما

مرتضی سلیمی، رئیس سازمان امداد و نجات در خصوص دیدار با خانواده های قربانیان سقوط هواپیما در کوه دنا گفت: ما در جلسه سه روز پیش به خانواده های قربانیان قول مساعد دادیم که عملیات جست و جوی اجساد با وجود سختی با جدیت در حال انجام است.

سلیمی با اشاره به اینکه حضور خانواده های قربانیان در محل سقوط هواپیما بسیار دردناک است و شرایط سختی در آنجا وجود دارد تاکید کرد: اما جمعیت هلال احمر آمادگی دارد اگر خانواده قربانیان خواستند از پایین کوه با هلی کوپتر آنها را به محل برخورد هواپیما ببرد تا از داخل هلی کوپتر محل سقوط هواپیما و شرایط سخت عملیات را از نزدیک ببینند.

وی افزود: در حال حاضر یک نماینده به اسم آقای دکتر اسلامی از طرف خانواده قربانیان به جمعیت هلال احمر معرفی شده تا از آخرین وضعیت و شرایط جست و جو و عملیات انتقال اجساد مطلع شود.

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به برخی جوسازی ها در خصوص کم کاری امدادگران هلال احمر در این حادثه گفت: در جلسه ای که با حضور خانواده قربانیان حادثه برگزار شد روی این موضوع تاکید شد که این کوهنوردانی که جان خود را کف دستشان گرفته اند اکثرا داوطلب هلال احمر هستند و همه تلاش شان را می کنند تا از غم و رنج خانواده های قربانیان کم کنند و این جوسازی ها جز تضعیف روحیه این عزیزان ثمری ندارد.

 

منبع: ایلنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار