استاندار خوزستان با بیان این که برخی دوستان تاکید داشتند ظرفیت این استان تنها سه تیم در لیگ برتر فوتبال است، گفت: خدا را شکر خوزستان نشان داد که ظرفیت چهار تیم را دارد و برآورد آن دوستان اشتباه بوده است.
کد خبر: ۵۹۶۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰ 26 April 2018

غلامرضا شریعتی در حاشیه جلسه شورای ورزش استان که در استانداری برگزار شد در جمع خبرنگاران در خصوص این که خوزستان در فصل آینده لیگ برتر با چهار تیم حضور خواهد داشت، اظهارکرد: این که خوزستان چهار تیم در لیگ برتر خواهد داشت، یعنی نشاط و تحرک در استان وجود دارد و یعنی مجموعه مدیریتی استان نیز خودش را در این زمینه مسوول می داند و مسوولانه عمل می کند وگرنه چرا این موضوع برای استان های دیگر محقق نشده است.

وی بیان کرد: این که شما رسانه ها و دیگران نیز تلاش بیشتری در این زمینه را از ما می خواهید، مطالبه به حقی است ولی باید بگویم ما به راحتی صاحب چهار تیم در لیگ برتر کشور نشده ایم. همچنین حفظ سه تیم فوتبال خوزستان در فصل جاری لیگ برتر به آسانی نبود و این مهم با تلاش های شبانه روزی و تلاش دوستان محقق شد.

استاندار خوزستان گفت: خود من شخصا در بحث مشکلات باشگاه استقلال خوزستان، نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان مداخله مستقیم داشتم و شاید تنها در مورد فولاد به صورت غیرمستقیم حمایت داشتم.

وی افزود: خدا را شکر اقداماتی که داشتیم به سرانجام رسید و جا دارد به تمام خوزستانی ها و جوانان این استان که با هیجان و غیرت برای تیم های شان به میدان رفتند و همچنین به اعضای کادرفنی و مسوولان این باشگاه ها خسته نباشید بگویم.

شریعتی در خصوص حمایت از استقلال خوزستان نیز گفت: تا پیش از این که این باشگاه به گروه ملی واگذار شود، ما خودمان را موظف به کمک به آن می دانستیم و حمایت های جدی در فصل جاری از این تیم داشتم. حتی چند میلیارد تومان نیز برای این باشگاه تامین کردم و بعد از این که به بخش خصوصی واگذار شد، دوستان متولی امر کمک های لازم را داشتند. خدا را شکر به هر صورتی که بود، این تیم در لیگ برتر حفظ شد.

وی خاطر نشان کرد: قرار است جلسه ای برای حمایت از چهار تیم لیگ برتری داشته باشیم و یک برنامه برای این تیم ها در دستور کار قرار بگیرد تا ضمن حفظ این تیم ها، سمیه مان را هم ارتقا دهیم و تمام تیم ها مدعی باشند. خوزستان در حوزه ورزش، مسیر تعالی و ترقی را طی می کند و به نظر می رسد در دیگر حوزه ها نیز چنین مسیری را طی می کنیم که البته باید به این مهم سرعت ببخشیم.

استاندار گفت: برخی دوستان تاکید داشتند که خیلی به داشتن چهار تیم در لیگ برتر اصرار نداشته باشید و ظرفیت این استان تنها سه تیم است ولی خدا را شکر خوزستان نشان داد که ظرفیت چهار تیم را دارد و برآورد آن دوستان اشتباه بوده است. ان شاءالله جوانان ما در حفظ این مهم تلاش کنند تا صحه ای بر این موضوع باشد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار