معاون امور عمرانی استاندار:
معاون امور عمرانی استاندار در کارگروه گردشگری استان که در بخشداری رودبار الموت شرقی برگزار شد گفت:تسهیلات بانکی به سمت ظرفیت های گردشگری هدایت شوند.
کد خبر: ۵۹۶۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶ 26 April 2018
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،علی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین نیز در این جلسه گفت: سال گذشته برای روستاهای دارای دهیاری 22 میلیارد ریال و برای روستاهای فاقد دهیاری چهار میلیارد ریال تخصیص یافت.

وی ادامه داد: گازرسانی به منطقه الموت که از آرزوهای دیرینه مردم آن بود، آغاز شده و احداث پست 63 کیلووات انتقال برق نیز در حال انجام است.

 این مسئول،منطقه الموت را در حوزه گردشگری دارای ظرفیت های بالقوه ای دانست که می تواند به عنوان یک منبع درآمد پایدار در کنار کشاورزی آن برای مردم منطقه مطرح باشد و افزود: برای این منظور تسهیلات بانکی را باید به سمت صنعت گردشگری این منطقه هدایت کنیم که این مساله در دستور کار قرار دارد.

فرخزاد ادامه داد: ظرفیت خانه های بوم گردی در منطقه الموت نیز بسیار بالا بوده که در صورت توسعه و تقویت آن می توان علاوه بر پذیرش گردشگر خارجی، مسافران داخلی را نیز تحت پوشش قرار داد.

وی بیان کرد: همچنین در این زمینه می توان از ساختمان های بدون استفاده در منطقه و تعاونی دهیاری ها برای توسعه و تقویت گردشگری در استان اقدام کرد.

بخش رودبار الموت شرقی با 85 روستای دارای سکنه و با مرکزیت شهر معلم کلایه در 85 کیلومتری شمال شرق قزوین واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار