مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان با تشریح آخرین وضع کودکان آزار دیده ماهشهری از در دست بررسی بودن ادعای تنها بودن پدر ماهشهری در کودک آزاری سه فرزند خود خبر داد.
کد خبر: ۵۹۶۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶ 27 April 2018

سیده فرانک موسوی در خصوص سه کودک آزار دیده ماهشهری اظهار کرد: روز پنج شنبه به همراه هیئتی با حضور در ماشهره از وضع این کودکان که اکنون نزد عموی خود نگهداری می شوند، مطلع شدیم. فعلا وظیفه نگهداری از این کودکان را عموی بزرگ برعهده گرفته و نزد وی نگهداری می شوند.

وی در خصوص پدر و نامادری این کودکان نیز گفت: نامادری آنها با حکم قضایی به زندان بانوان اهواز منتقل و پدر هم در زندان به سر می برد و منتظر حکم دادستانی است.

موسوی بیان کرد: کودکان تحت حمایت های روانشناسی و مشاوره قرار گرفتند و خدمات مورد نیاز آنها از سوی بهزیستی ارائه می شود؛ حضور به موقع دادستانی و ارائه خدمات خوب بهزیستی و کارکنان این نهاد واقعا جای تقدیر و تشکر دارد.

مدیرکل بانوان استانداری خوزستان با اشاره به اینکه تدابیر لازم برای این کودکان به موقع اندیشیده شد، بیان کرد: کودکان در حال حاضر تحت خدمات حمایتی روانشناسی و مشاوره قرار دارند.

موسوی در خصوص تحصیل کودکان گفت: دختر بزرگ خانواده بازمانده از تحصیل و دختر دوم نیز پیش دبستانی بودند که برای بازگشت به مدرسه آنها در اسرع وقت اقدام می شود؛ استاندار خوزستان حمایت تحصیلی دو فرزند دختر و فرماندار ماهشهر نیز حمایت آموزشی و تحصیل فرزند سوم (پسر) را برعهده گرفتند.

وی با اشاره به ارائه خدمات درمانی و تغذیه به هر سه کودک ادامه داد: همه مسئولان امر در استان و شهرستان پیگیر حل مشکلات این سه فرزند هستند چون روح هر انسانی با دیدن صحنه هایی که برای این کودکان اتفاق افتاده جریحه دار می شود.

مدیرکل امور بانوان استانداری خوزستان با اشاره به جریحه دار شدن احساس همه افراد از دیدن مظلومیت این کودکان عنوان کرد: در حال حاضر پدر ادعا دارد که خودش به تنهایی این کودک آزاری را انجام داده ولی به هر حال نامادری هم به عنوان مجرم راهی زندان بانوان اهواز شده است.

موسوی در پایان با بیان اینکه این کودک آزاری واقعه دردناکی است که روح هر انسانی را آزار می دهد، خبر داد: قوه قضائیه در حال بررسی است که حکم قضایی صادر و برای این کودکان تعیین تکلیف شود.

طبق اخبار منتشره سه کودک حدود ۱۲ و ۹ و ۶ ساله در منزل شخصی خانواده در حیاط خانه حبس شده و توسط پدر و نامادری خود مورد آزار و اذیت و ضرب‌وجرح قرار می‌گرفتند. دست دختر بزرگ‌تر به‌وسیله چکش شکسته شده است که پس از اطلاع همسایه‌ها، موضوع به نیروی انتظامی و فوریت‌های پزشکی اطلاع داده شده و مورد پیگیری قرار گرفت.

این کودکان حاصل دو ازدواج پیشین پدر خانواده هستند که مادر دو کودک (همسر دوم) فوت شده و مادر دخترک سوم، پیش از این طلاق گرفته است.

 

منبع: مهر

برچسب ها: کودک آزاری ، ماهشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار