مدیر عامل سازمان عمران ساحل کارون عنوان کرد
در نشست مشترک سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی و سازمان عمران ساحل کارون جدیدترین وضعیت احداث پل کابلی عابر پیاده (طبیعت ) مورد بررسی قرار گرفت .
کد خبر: ۶۰۰۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰ 04 May 2018

در نشست مشترک سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی و سازمان عمران ساحل کارون جدیدترین وضعیت احداث پل کابلی عابر پیاده (طبیعت ) مورد بررسی قرار گرفت .

در این نشست که با حضور صفی خانی رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی ، شربت دار مدیر عامل سازمان عمران ساحل کارون و مدیر مطالعات معاونت فنی و عمرانی برگزار شد ضمن بررسی وضعیت موجود پروژه و اقدامات انجام شده در خصوص تکمیل احداث این پل بحث و تبادل نظر کردند .

مدیر عامل سازمان عمران ساحل کارون گفت: پروژه پل کابلی عابر پیاده به طول 420 متر در دوطبقه و در ساحل رودخانه کارون جنب پل هفتم (علی ابن مهزیار) با احداث یک سازه با ارتفاع صد متر در هفت طبقه در وسط آن اجرا خواهد شد، این پروژه پیشرفت فیزیکی قابل توجهی نداشته و ضرورت دارد تامین منابع مالی آن صورت پذیرد .

صفی خانی افزود: با توجه به اینکه احداث این پل به صورت سرمایه گذاری در بودجه شهرداری لحاظ گردیده و در صورت عدم اجرای پروژه مذکور از طریق سرمایه گذاری، شهرداری و استانداری باید هر کدام تامین منابع مالی پروژه را به انجام رسانند ، لذا ضرورت دارد که اسناد فراخوان حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه جهت انجام فراخوان تهیه گردد در این رابطه مقرر شد با توجه به اینکه احداث این پل از طریق سرمایه گذاری در دستور کار قرار دارد، کمیته ای متشکل از سازمان عمران ساحل کارون، معاونت مالی و اقتصادی، معاونت فنی و عمرانی ، مشاور پروژه و کارشناسان سازمان سرمایه گذاری جهت تعیین ظرفیت ها و فضاهای تفریحی لازم جهت تامین منابع مالی سرمایه گذاری و بازگشت سرمایه مشخص و اعلام شود .

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار