باز هم بی پولی گریبان‌گیر ورزشکاران خوزستانی شد
علی غلامی ورزشکار 16 ساله ماهشهری که سابقه قهرمانی در رقابت‌های بزرگ‌سالان راو پاورلیفتینگ کشور را دارد، به دلیل نداشتن هزینه 6 میلیون تومانی حضور در رقابت‌های آسیایی به احتمال فراوان از این رقابت باز می‌ماند.
کد خبر: ۶۰۷۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۹ 17 May 2018

علیرغم میزبانی شهرستان ماهشهر از مسابقات بین‌المللی با مشکلات ریز و درشت دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

وجود صنایع پتروشیمی در شهرستان بندر ماهشهر، این منطقه را به یک اقلیم خاص مبدل کرده به‌گونه‌ای که ظرفیت برگزاری بسیاری از مناسبت‌های کشوری و جهانی را دارا است.

آخرین بار اواخر سال 96 بود که این شهرستان مسابقات بین‌المللی کشتی را میزبانی کرد و در آبان ماه سال جاری نیز این شهرستان میزبان مسابقات بین‌المللی کاراته خواهد بود.

علیرغم وجود چنین ظرفیت‌هایی در بندر ماهشهر، عمده ورزشکاران بومی شهرستان مورد بی‌توجهی مسئولان قرارگرفته و بهره آنان ازاین‌گونه میزبانی‌ها تقریباً صفر است.

گاهی اوقات مشاهده می‌شود ، تیم‌های ورزشی بومی شهرستان، جهت تأمین مایحتاج وسایل ورزشی خود، در فضای مجازی آگهی درخواست کمک منتشر می‌کنند. یا اینکه بسیاری از مردم این مناطق از دارا بودن ابتدایی‌ترین امکانات ورزشی محروم هستند.

علی غلامی، نوجوان پرافتخار رشته راو پاورلیفتینگ در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بندر ماهشهر اظهار کرد: رشته راو پاورلیفتینگ را به‌طور حرفه‌ای از ۱۴سالگی شروع کردم و توانستم ۸ دوره فاتح رقابت‌های قهرمانی کشور شوم. همچنین مدال طلای انتخابی مسابقات جهانی را کسب کنم که اخیراً توسط کادر فنی تیم ملی جهت شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا که اواخر خردادماه سال جاری در کشور امارات متحده برگزار خواهد شد، دعوت شوم.

وی با اشاره به مشکلات پیش رو جهت اعزام به مسابقات جهانی گفت: تابه‌حال تمامی هزینه‌های مسابقات را خانواده من پرداخت می‌کردند اما دیگر توان پرداخت هزینه‌های این مسابقات که ۶میلیون تومان است را ندارم.

وی با گلایه از عدم‌حمایت مسئولان گفت: پس از ناامیدی از کمک اداره تربیت‌بدنی شهرستان بندر ماهشهر به فرمانداری شهرستان مراجعه کردم که متأسفانه واکنش مثبتی نسبت به درخواست بنده صورت نگرفت و با مراجعه به پتروشیمی‌های منطقه بازهم از حمایت خبری نبود.

علی غلامی اعجوبه رشته راو پاورلیفتینگ بندر ماهشهر با بیان این‌که تنها آرزوی من، به اهتزاز درآوردن پرچم کشورم در میدان‌های بین‌المللی و مسابقات جهانی است، عنوان کرد: این آرزو را از اولین دوره قهرمانی مسابقات کشوری در ذهن خود می‌پرورانم که روزی برسد بتوانم موجب سرافرازی کشورم در میدان‌های رسمی و بین‌المللی شوم.

وی با بیان این نکته که تنها یک هفته تا پاسخ به دعوت تیم ملی باقی‌مانده است، بیان کرد: چنان چه نتوانم هزینه ۶میلیون تومانی این مسابقه را تهیه کنم، از شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا که سال‌ها برای آن تلاش کردم، باز می‌مانم.

ورزشکار پرافتخار بندر ماهشهر از مسئولان شهرستان بندر ماهشهر خواست که او را جهت اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا، حمایت کنند.

گفتنی است اداره ورزش و جوانان بندر ماهشهر، بدون رئیس اداره می‌شود و ورزشکاران شهرستان در حوزه‌های ورزشی خود با مشکلات عدیده‌ای دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

 

منبع: فارس

برچسب ها: ماهشهر ، پاورلیفتینگ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار