مدیرکل دامپزشکی خوزستان از آغاز طرح نظارت دامپزشکی ویژه ماه مبارک رمضان با فعالیت روزانه 91 اکیپ بازرسی بهداشتی در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۶۱۰۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶ 23 May 2018

دکتر مصطفی کنارکوهی اظهار کرد: طرح نظارت بهداشتی بر فرآورده‌های خام دامی ویژه ماه مبارک رمضان از ۲۷ اردیبهشت ماه آغاز و تا روز ۲۷ خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه 91 اکیپ ثابت و سیار از کارشناسان دامپزشکی این طرح را اجرا خواهند کرد، افزود: در طول ماه مبارک رمضان اکیپ‌های بازرسی و کنترل بهداشتی ادارات دامپزشکی استان خوزستان روزانه از ساعت 8 تا 20 در دو شیفت صبح و عصر بازرسی از اماکن تولید، توزیع، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی، کارگاه‌های بسته‌بندی این فرآورده‌ها، خودروهای ویژه حمل، سردخانه‌ها و کشتارگاه‌های دام و طیور را در سطح استان با حضور 47 اکیپ سیار و 42 اکیپ ثابت در شهرستان‌ها انجام می‌دهند.

کنارکوهی توصیه کرد: مردم ضمن توجه به توصیه‌های بهداشتی دامپزشکی، انواع فرآورده‌های خام دامی تازه و منجمد مورد نیاز خود را از مراکز عرضه مجاز و مورد اطمینان تهیه کنند.

مدیرکل دامپزشکی خوزستان گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی موضوع را به شماره‌های ۱۵۱۲ و ۳۳36912۱ و یا به ادارات دامپزشکی شهرستان‌ها اطلاع دهند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: دامپزشکی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار