سجاد سلیمانی در گفتگو با تابناک:
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی استان کرمانشاه گفت:️‏ تاکسی اینترنتی ماکسیم تا اخذ مجوز فعالیت از سازمان تاکسیرانی استان حق تبلیغ و جذب راننده را ندارند.
کد خبر: ۶۱۲۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴ 29 May 2018

سجاد سلیمانی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:با دستور مراجع ذیصلاح مبنی بر جلوگیری از فعالیت شرکت های تاکسی آنلاین فاقد مجوز در راستای وظایف ذاتی سازمان تاکسیرانی، شرکت تاکسی اینترنتی ماکسیم توسط پلیس نظارت بر اماکن و بخاطر عدم توجه به هشدارهای قبلی، برای دومین بار پلمب و از ادامه فعالیتش جلوگیری بعمل آمد.

وی خاطر نشان کرد:از آنجاییکه شهرداری متولی حمل ونقل عمومی درون شهری است لذا فقط شرکتهای که دارای مجوز قانونی از سوی سازمان تاکسیرانی دارا هستند می توانند فعالیت نمایند.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی استان کرمانشاه اظهار داشت: نرم افزارهای این شرکت‌ها خارجی هستند و دسترسی خارج از نیاز به اطلاعات مشتریان توسط این برنامه نیز مقدور می باشد، از این جهت استفاده از نرم افزار و خدمات این شرکتها تصمینی از لحاظ ایمنی و امنیت برای شهروندان نیست.

سلیمانی تاکید کرد:از کانال های و سایت ها نیز تقاضا داریم تا زمانیکه مجوز از سوی سازمان تاکسیرانی برای شرکتهای تاکسی آنلاین صادر نشود که این موضوع را تبلیغ نکنند.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار