شهردار کرمانشاه گفت:در پایان سال ۹۶ هیچ حقوق معوقی در هیچ سطح شرکتی، پرسنلی و کارگری نداشتیم، مگر موارد محدودی که مربوط به اختلاف حقوقی بین شهرداری و شرکت‌ها بود.
کد خبر: ۶۱۲۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵ 29 May 2018

به گزارش خبرنگار تابناک، آرش رضایی شهردار کرمانشاه در جمع خبرنگاران افزود:با تمامی مشکلاتی که مخصوصا در بخش اقتصادی داشتیم، یکی از بحرانی‌ترین سال‌های شهرداری کرمانشاه را با همکاری کارکنان شهرداری، اعضای شورای شهر و مسئولین استان به بهترین شکل پشت سر گذاشتیم.

وی خاطر نشان کرد: تنها یک ماه بدهی اردیبهشت ماه باقی مانده  کهیک ماه بدهی برای شهرداری کرمانشاه که در دوره‌های گذشته رقمی عادی بود است.

شهردار کرمانشاه اظهار داشت:وضعیت پروژه‌های عمرانی شهر کرمانشاه در سال 96با جدیت در حال انجام است ودرسال گذشته برخی مسائل امکان استفاده از منابع دولتی در پروژه‌های عمرانی را نداشتیم و از ابتدای امسال با استفاده از منابع دولتی کارهای عمرانی شهر را با جدیت دنبال می‎کنیم.

رضایی تصریح کرد:دو تقاطع غیرهمسطح میدان امام(ره) و میدان امام حسین(ع) به عنوان دو پروژه عمرانی سطح شهر کرمانشاه در حال اجرا است و ترکیب اعتباری این دو پروژه به صورت 30 درصد نقدی است که توسط دولت تضمین شده و 70 درصد نیز از محل تهاتر شهرداری است.

وی گفت:از محل اعتبارات دولتی سال 96 که در سال 97 عملیاتی شد 21 میلیارد تومان برای آسفالت معابر شهر در نظر گرفته شد و 21 میلیارد تومان دیگر نیز محل منابع داخلی شهرداری برای آسفالت معابر شهر به تایید شورا رسیده است.

به گفته شهردار کرمانشاه 42 میلیارد تومان به جز مبلغی است که سازمان عمران هر سال خرج آسفالت سطح شهر می‌کند که این رقم در سال گذشته حدود 18 میلیارد تومان بود و اگر همین رقم را برای امسال هم داشته باشیم در مجموع 60 میلیارد خرج آسفالت شهر خواهد شد که در تاریخ بی‌سابقه است.

رضایی ابراز داشت:دو پروژه تعریض محور خروجی آریاشهر و پارک بزرگ جعفرآباداز محل ترکیب منابع دولتی و منابع داخلی شهرداری اجرا می‌شود و عملیات اجرایی آنها به زودی آغاز خواهد شد.

وی افزود:در حوزه معاونت برنامه‌ریزی نیز امسال با جدیت نقشه GIS شهر کرمانشاه را دنبال خواهیم کرد و کرمانشاه در سال 97 صاحب نقشه دیجیتال شود که پایه و اساس برای توسعه شهر الکترونیک است.

 

شهردار کرمانشاه اذعان داشت:مردم از وضعیت مدیریت زباله‌ها نارضی هستند و اگر نظام فعلی ادامه پیدا کند وضعیت نارضایتی‌ها بیشتر خواهد شد. 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار