رئیس ابفار روستایی شوش:
رئیس اداره آب فاضلاب روستایی شهرستان شوش گفت: به دلیل کیفیت پایین آب شرب در بخش شاوور به مراجع قضایی احضار و با قید ضمانت آزاد شده‌ام.
کد خبر: ۶۱۳۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵ 30 May 2018

محمد رازقی در حاشیه نشست شورای سلامت شهرستان شوش پس از ارائه گزارشی از نحوه عملکرد تاسیسات آب خلیفه حیدر بخش شاوور، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: به دلیل کیفیت پایین آب شرب در بخش شاوور به مراجع قضایی احضار و با قید ضمانت آزاد شده‌ام.

وی ادامه داد: آب‌رسانی در 38 روستای تابع تاسیسات خلیفه حیدر با توجه به کیفیت پایین آلیاژ لوله‌ها، عبور خطوط انتقال از زمین های کشاورزی و باطلاقی بودن زمین، که دسترسی به خطوط لوله را با مشکل و یا غیرممکن کرده است و کاهش دپی رودخانه دچار مشکل شده است.

رئیس ابفار شوش تصریح کرد: سال‌ها اعتبار این پروژه بسته بوده ولی به دلیل اهمیت آبرسانی به بخش شاوور با تهاتر زمین نسبت به تهیه 20کیلومتر لوله اقدام شد.

وی این اقدام را در جهت رفع مشکل آبرسانی به روستاها مثمر ثمر دانست و عنوان کرد: با تامین اعتبار تکمیل پروژه خلیفه حیدر ادامه یافت ولی به دلیل عدم همکاری سازمان آب و برق خوزستان که تامین لوله در تعهد ایشان بود ادامه پروژه با پیشرفت کمتری روبه رو شد.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار