مدیرعامل نفت مسجدسلیمان:
مدیرعامل نفت مسجدسلیمان از انتخاب سرمربی جدید تیمش در 3، 4 روز آینده خبر داد.
کد خبر: ۶۱۴۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰ 01 June 2018

کیوان بابادی اظهار کرد: متأسفانه امروز هنوز مردم مسجدسلیمان سهمی از نفت ندارند و در این چند روز متوجه شده‌ام که خیلی‌ها منافع‌شان در حضور تیم نفت در لیگ برتر نیست. همین امروز اگر هر کسی ادعا دارد می‌تواند این تیم را فقط با پول اسپانسر اداره کند من حاضرم امور را به وی بسپارم.

وی افزود: من نه میلیاردر هستم و نه اسپانسر، بلکه می‌خواهم با استفاده از طرح‌های مردم محور تیم را اداره کنم و این به‌معنای این نیست که از مردم پول جمع کنم که بخواهم تیم را مدیریت کنم، بلکه می‌خواهیم در ازای مشارکت مردم در تأمین هزینه‌های تیم، به مردم و هواداران خدمات ارائه دهیم که نمونه‌اش توافقاتی است که با بانک رسالت جهت حمایت از تیم و ارائه خدمات ویژه برای هواداران نفت داشته‌ایم.

مدیرعامل جدید نفت مسجدسلیمان گفت: خواهشم از مجلس، دولت و همه مسئولین و دستگاه‌های اجرایی این است که دور هم جمع شوند و یک تصمیم صحیح درباره مسجدسلیمان و تیم نفت بگیرند، زیرا مسجدسلیمان یک منطقه ثروتمند و محروم است و به‌نظرم می‌شود تبصره‌ای برای اختصاص بودجه و منابع به این تیم برای حضور در لیگ برتر صادر شود.

بابادی درباره روند مذاکرات با گزینه‌های سرمربیگری این تیم بیان کرد: قطعا محمود فکری گزینه اصلی ما است که با وی مذاکراتی را داشته‌ایم و البته به فکری اعلام کرده‌ایم که فعلا از نظر بودجه در وضعیت مطلوبی قرار نداریم. پس از مذاکرات حضوری از فکری خواستیم که برنامه مکتوب و کاملی را در اختیار ما قرار دهد و چنانچه بتوانیم خواسته‌های وی را تأمین کنیم قرارداد می‌بندیم.

وی ادامه داد: ما می‌خواهیم بر اساس صداقت با فکری پیش برویم و وی گزینه اول ما است ولی به ما گفته که با 4 تیم دیگر نیز مذاکره کرده است و طبیعتا حق ما نیز هست که با گزینه‌های دیگر مذاکره کنیم که دراین راستا از عبدالله ویسی و پرویز مظلومی برنامه گرفته‌ایم و مجید صالح و علیرضا مرزبان هم در بین گزینه‌ها مطرح شده‌اند. سعی می‌کنیم طی سه، چهار روز آینده تکلیف سرمربی تیم را مشخص کنیم تا سریعتر روند تمرینات را پی بگیریم.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار