معاون فرماندار اهواز تشریح کرد:
زمان و مکان مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد و مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس اعلام شد.
کد خبر: ۶۱۵۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰ 03 June 2018

لطیف حیایی اهوازی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اهواز در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت بیست و نهمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد، اظهار کرد: مراسم بزرگداشت ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) در ساعت 18 روز دوشنبه چهاردهم خردادماه در مصلای امام خمینی(ره) شهرستان اهواز برگزار می شود.

وی افزود: مراسم بزرگداشت قیام خونین 15 خرداد نیز در ساعت 18 روز سه شنبه در مصلای امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اهواز به اهمیت تبیین ابعاد شخصیتی حضرت امام خمینی(ره) اشاره کرد و ترویج رهنمودها و تعالیم آن امام والامقام را وظیفه همگان برشمرد و تصریح کرد: برنامه های مراسم بزرگداشت باید درخور شان و جایگاه امام راحل(ره) باشد و کلیه دستگاه ها و ادارات باید با برنامه ریزی مناسب همکاری لازم در اجرای این برنامه ها را داشته باشند.

حیایی اهوازی گفت: برپایی نمایشگاه عکس و کتاب، شعر خوانی و قصه گویی،نمایش خیابانی، مسابقات فرهنگی، طراحی زنده با محوریت ترویج اندیشه ها و آثار امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد، توزیع بسته های فرهنگی، میزگرد تلویزیونی و رادیویی از مهمترین برنامه هایی هستند که به مناسبت بیست و نهمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد در شهرستان اهواز برگزار می شود.

به گزارش ایسنا، در ادامه حجت الاسلام سید لطف الله سپهر مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خوزستان نیز از برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در ساعت 11 صبح روز جمعه 18 خردادماه از مسجد آیت الله موسوی جزایری به سمت مصلای امام خمینی(ره) اهواز خبر داد و از اقشار مختلف مردم جهت حضور باشکوه در این مراسم دعوت کرد.

وی با گرامی داشت یاد و خاطره امام خمینی(ره)، به نقش محوری امام راحل در قیام 15 خرداد اشاره کرد و افزود: ادارات، نهادها و دستگاه های اجرایی تمام ظرفیت برای برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم ارتحال امام خمینی(ره) را به کار گیرند.

 

منبع: ایسن

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار