رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از تمهیدات و آماده‌باش کامل آتش‌نشانان در ایام سوگوای امام علی(ع) و شب‌های قدر خبر داد.
کد خبر: ۶۱۵۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۵ 03 June 2018

آتش‌پاد علی تراب‌پور اظهار کرد: آتش‌نشانان در ایام سوگواری امام علی(ع) و شب‌های قدر در آماده‌باش کامل هستند و تدابیر لازم برای تامین ایمنی شهر و شهروندان اندیشیده شده است. اکیپ‌های امداد و نجات نیز در تکایا و مساجد بزرگ شهر مستقر خواهند شد.

وی با اشاره به آماده‌باش و حضور صد در صد نیروهای عملیاتی در ایام سوگواری و شب‌های 19 ، 21 و 23 ماه مبارک رمضان، بیان کرد: پنج دستگاه خودروی اطفاء حریق واکنش سریع در نقاط تجمع و اماکن مذهبی و زیارتی از جمله بقعه متبرکه علی ابن مهزیار اهوازی، مصلی مهدیه امام خمینی و حسینیه عاشقان ثارالله مستقر می‌شوند.

تراب‌پور ادامه داد: خودروهای اطفاء حریق و امداد و نجات در مناطق دارای تکیه‌ها و حسینیه‌های پرتجمع و پرتردد از جمله چهارراه زند ، میدان جوادالائمه و خیابان طالقانی مستقر خواهند شد.

وی به گشت خودرویی مدیران مناطق چهارگانه عملیاتی در سطح شهر اشاره کرد و افزود: چهار تیم دو نفره موتورسوار مجهز به سیستم اطفاء حریق پرتابل (AFT) در نقاط پرازدحام و محل تجمع سوگواران مستقر خواهند شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با تأکید بر اهمیت مشارکت و همکاری شهروندان در کاهش حریق و حوادث از عموم شهروندان خواستار شد: در صورت بروز هر نوع حادثه احتمالی ضمن حفظ خونسردی موضوع را به ماموران آتش نشانی مستقر در محل یا شماره 125 اطلاع داده و مسیر را برای رسیدن خودروهای امدادی باز نگه دارند.

وی تصریح کرد: اطلاع رسانی به موقع و آنی حوادث به فرماندهی 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تاثیر بسزایی در کاهش اثرات حوادث ایفا می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار