مدیر کل حج و زیارت استان فارس اعلام کرد: هم‌اکنون 140 دفتر مجاز زیارتی در استان فارس فعالیت می‌کنند که اسامی آن‌ها در سایت fars.haj.ir درج شده است؛ از این رو انتظار است زائران از مراجعه به افراد غیر مجاز به طور جدی بپرهیزند.
کد خبر: ۶۱۶۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲ 09 June 2018


تابناک فارس به نقل از ایرنا:علیرضا زینلی شنبه با بیان این که زائران برای ثبت نام حتماً به کاروان های مجاز اعلام‌شده مراجعه کنند، افزود: سفر به عتبات عالیات هم‌اکنون به دو صورت زمینی و هوایی صورت می‌گیرد.
وی با بیان اینکه درماه رمضان از تاریخ 12 خرداد کاروان‌های زمینی از استان فارس به عتبات عالیات اعزام شده اند، اضافه کرد: کاروان‌های هوایی پیش از پایان ماه رمضان و از 24 خردادماه به عتبات عالیات اعزام می‌شوند.
مدیرکل حج و زیارت فارس همچنین گفت: پرواز‌های حج تمتع استان فارس 15 تا 22 مرداد خواهد بود و مدت سفر از 29 تا 34 روز متغیر است.
وی با بیان اینکه شمار کاروان‌های اعزامی در استان فارس 26 کاروان است اظهار داشت: سه‌هزارو 630 نفر درقالب این کاروان‌ها از فرودگاه شهید دستغیب شیراز راهی جده می‌شوند.
مدیرکل حج و زیارت استان فارس بیان کرد: شرکت تمام زائران در کلاس‌های آموزشی 12جلسه‌ای که توسط مدیر کاروان‌ها برگزار می‌شود، الزامی است.
زینلی همچنین اعلام کرد: همایش میدانی حج تمتع 15تیرماه در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز از 9 تا 11 صبح برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار