فرمانداردهلران
امیدعلی سبزی در جلسه شورای اداری شهرستان دهلران اظهار داشت: به لطف برنامه ریزی های انجام شده وضعیت پیشرفت پروژه های عمرانی در شهرستان دهلران مطلوب است.
کد خبر: ۶۲۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵ 15 July 2015
به گزارش تابناک ایلام،امیدعلی سبزی در جلسه شورای اداری شهرستان دهلران اظهار داشت: به لطف برنامه ریزی های انجام شده وضعیت پیشرفت پروژه های عمرانی در شهرستان دهلران مطلوب است.

وی گفت:‌ براساس آمار و ارقامی که در دست است و مورد محاسبه انجام می گیرد می‌توان گفت که همه پروژه‌های عمرانی که در این شهرستان در حال حاضر وجود دارند دارای شتاب خوبی از نظر پیشرفت هستند.

فرماندار شهرستان دهلران تصریح کرد: مطالبات پیمانکار سد میمه دهلران پرداخت شده است و این پروژه هم اکنون در حال کار است و برای پرداخت مشکلی وجود ندارد.

وی افزود: همچنین دیگر پروژه‌ها نظیر آموزشکده کشاورزی نیز از شتاب خوبی برخوردار هستند ضمن اینکه عملیات گازرسانی به دهلران را دیگر می توان تمام شده در نظر گرفت.

فرماندار دهلران در این جلسه همچنین به موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: همه ما مسئول به برگزاری مطلوب انتخابات هستیم.

وی گفت: مدیران ادارات باید در نظر داشته باشند که از امکانات دولتی به هیچ وجه به سود کاندید خاصی نباید استفاده کرد و این موضوع از لحاظ قانونی خلاف و پیگرد دارد.

وی ادامه داد: خوشبختانه مردم بخش پهله زرین آباد نیز در چند روز گذشته از نعمت دریافت کانال های دیجیتال بهره مند شده اند که لازم است از همه کسانی که در این زمینه تلاش داشتند تقدیر شود.

فرماندار شهرستان دهلران در پایان به برگزاری جشن گلریزان در چند روز آینده در دهلران اشاره کرد و از همه خواست در این امر خداپسندانه مشارکت داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار