فرمانده انتظامی خوزستان خبر داد:
فرمانده انتظامی خوزستان از کشف 86 قبضه سلاح غیرمجاز در عملیات‌های پلیس طی پنج روز گذشته در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۶۲۲۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰ 23 June 2018

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار حیدر عباس‌زاده اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های مناسب و ارائه راهکارهای اجرایی در راستای ارتقای امنیت عمومی استان در زمینه برخورد با عاملین تیراندازی‌های غیرمجاز و دارندگان سلاح غیرمجاز دستورات عملیاتی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ابلاغ شد.

فرمانده انتظامی خوزستان افزود: پلیس امنیت عمومی با تلاش مستمر در مرکز استان (اهواز) وشهرستان‌های آلوده به سلاح در استان خوزستان در پنج روز گذشته طی چندین عملیات پی در پی موفق به شناسایی و دستگیری 67 نفر از عاملین تیراندازی‌های غیرمجاز و دارندگان سلاح غیرمجاز شدند.

عباس‌زاده در ادامه با اشاره به اینکه از محل اختفای متهمان تعداد 71 قبضه سلاح شکاری و 15 قبضه سلاح جنگی و جمعا تعداد 86 قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز و 635 عدد فشنگ مربوطه کشف شد، افزود: متهمان به همراه پرونده متشکله به مراجع قضایی سطح استان معرفی گردیدند.

وی در خاتمه تصریح کرد: نیروی انتظامی خوزستان مصمم است با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز و عوامل تیراندازی‌ها در هر شرایط برخورد قانونی و قاطع داشته باشد و این روند با همکاری مردم خوب و شریف استان ادامه خواهد داشت.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار