رییس میراث فرهنگی اهواز خبر داد؛
رییس اداره میراث فرهنگی اهواز از انجمن ‎ های مردم نهاد این شهرستان در حوزه ‎ های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تجلیل خواهد کرد .
کد خبر: ۶۲۲۵۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹ 24 June 2018

غلامرضا جلیلی‎نیا با اشاره به برگزاری این مراسم اظهار داشت: قرار است در این برنامه علاوه بر تجلیل از انجمن‎ها، تبادل اندیشه‎ای نیز میان اداره میراث فرهنگی اهواز و انجمن‎های میراث فرهنگی این شهرستان در راستای ارائه راهکارها و نیز آسیب‎شناسی در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری صورت گیرد.

او با بیان این ‎که اداره میراث فرهنگی اهواز همواره به عنوان حامی در کنار انجمن‎های مردم‎نهاد شهرستان بوده است افزود: در این راستا هر زمان این انجمن‎ها ایده و یا برنامه‎ای داشتند که احساس کردیم برای توسعه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهر و استان مؤثر بوده‎ با تمام قوا و با آغوش باز برنامه‎های آنان را پذیرفته ایم و در اجرای برنامه‎های این انجمن‎ها اعم از نشست‎ها و همایش‎ها همکاری کرده ایم.

رییس اداره میراث فرهنگی اهواز با اشاره به تأکید علی‎رضا ایزدی، مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان، بر حفظ و استفاده از ظرفیت‎های انجمن‎های استان گفت: انجمن‎ها، بازوان توانمند ادارات در حوزه گردشگری و حفظ آثار تاریخی هستند و تکریم و تجلیل از آن‎ها سبب تشویق برای ادامه مسیر و نیز فعالیت‎های بیشتر می شود.

او خاطرنشان کرد: مراسم تجلیل از انجمن‎های مردم‎نهاد اهواز در حوزه‎های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، 12 تیر ماه 97 ساعت 11 در محل اداره میراث فرهنگی اهواز برگزار خواهد شد.

جلیلی‎نیا از اجرای برنامه‎ای تحت عنوان دوشنبه‎های گردشگری از ماه جاری و با همکاری اداره میراث فرهنگی اهواز خبر داد و عنوان کرد: طرح این برنامه از سوی انجمن دوستداران میراث فرهنگی سفیران صورت گرفته و قرار است طی آن هر هفته با همکاری اداره میراث فرهنگی اهواز در یکی از محلات اهواز مسئولان مربوط با حضور مردم گرد هم آیند و در حوزه استعدادها و توان گردشگری ناحیه صحبت و به ارائه راهکار بپردازند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار