استاندار خوزستان بیان کرد:
استاندار خوزستان گفت: امیدوارم با مشارکت همگانی، سیمای کلانشهر اهواز را متناسب و درخور شأن یک کلانشهر ساماندهی کنیم.
کد خبر: ۶۲۳۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۵ 24 June 2018

غلامرضا شریعتی در جلسه بررسی مشکلات منطقه مهدیس اهواز که در استانداری خوزستان برگزار شد، با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده برای حل مشکل فاضلاب استان و تأکید بر لزوم پیشبرد پروژه ها در این زمینه، اظهار کرد: در خصوص فاضلاب منطقه پردیس اهواز نیز اقداماتی در حال انجام است؛ هرچند که انجام این اقدامات باتوجه به شرایط این منطقه روند کندی داشته ما باید گفت شاهد همکاری بین بخشی خوبی برای حل این مشکل در منطقه پردیس هستیم.

وی با بیان اینکه مهدیس منطقه ای بزرگ اما بدون مدرسه بوده ادامه داد: برای مهدیس در حوزه خدمات مثل مدرسه نیز اقدامات خوبی انجام و سه مدرسه در حال ساخت داریم؛ بعد از آن نیز ساخت دو مدرسه دیگر در دستور کار خواهد بود.

استاندار خوزستان گفت: در این منطقه لوله های آب شرب از وسط فاضلاب عبور داده می شد که در شأن مردمی که برای تأسیس خانه های خود پروانه دریافت کرده بودند، نیست.

شریعتی اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم با راه اندازی مسیر پل ششم که به این منطقه متصل می شود، علاوه بر توسعه منطقه و تسهیل ترددها در کمربندی از ورود خودروهای سنگین به اهواز نیز جلوگیری شود. انشاءالله این مسیر را در جاده ماهشهر ادامه و انتقال بار ترافیکی به کمربندی را هرچه سریعتر به نتیجه برسانیم.

استاندار خوزستان تصریح کرد: امیدوارم مهدیس الگویی باشد تا در سایر مناطق را نیز با همکاری تمام مسئولان به صورت متوازن، هماهنگ، متناسب و بدون تداخل کاری ارائه دهیم.

شریعتی گفت: امیدوارم با مشارکت همه سیمای کلانشهر اهواز را متناسب و درخور شأن یک کلانشهر ساماندهی کنیم تا نگاهی که در ورود به اهواز دیده می شود، تغییر و سطح رفاه و زندگی مردم نیز ارتقا پیدا کند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار