برای قدردانی از ملی پوشان فوتبال کشورمان
 تساوی ارزشمند تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل پرتغال هرچند مانع از صعود ایران از دور مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه شد، اما مردم همدان با فریاد‌های خود و به صدا درآوردن شیپور و بوق ماشین ها، از تلاش ارزنده ملی پوشان ایرانی قدردانی کردند.
کد خبر: ۶۲۳۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰ 26 June 2018
 تساوی ارزشمند تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل پرتغال هرچند مانع از صعود ایران از دور مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه شد، اما مردم همدان با فریاد‌های خود و به صدا درآوردن شیپور و بوق ماشین ها، از تلاش ارزنده ملی پوشان ایرانی قدردانی کردند.

به گزارش ایرنا، صعود نکردن کشورمان به دور حذفی جام جهانی روسیه مانع از حضور پرشور مردم دیار هگمتانه در خیابان‌ها و تشویق ملی پوشان نشد؛ چراکه آنان معتقد بودند نتایج کسب شده مقابل مراکش، اسپانیا و پرتغال افتخاری ارزنده را نصیب فوتبال ایران کرده است.

فوتبالدوستان همدانی تا پاسی از نیمه‌های شب با حضور در خیابان‌های پرتردد همدان، با شعار‌های 'بچه‌ها مچکریم'، 'زنده باد ایران و ایرانی'، 'ایرانی ایرانی، سلطان جام جهانی'، 'همه با هم یکصدا / ایران ما افتخار آسیاس' و سایر شعار‌های رایج ورزشی، به تقدیر از عملکرد ملی پوشان کشورمان پرداختند.

برخی از شهروندان همدانی نیز با وجود بغض و اشک، لبخندی تلخ را بر لبان خود جاری کرده و سکوت اختیار کردند.
پرچم مقدس جمهوری اسلامی نیز بار‌ها بر دستان جوانان همدانی به اهتزاز درآمد.

در این بین برخی از جوانان نیز به پرتاب ترقه پرداختند و عده‌ای نیز موج موسوم به 'مکزیکی' را در کنار یکدیگر، نشسته در جدوال کناری بلوار‌ها به راه انداختند.

عکس‌های سلفی نیز چاشنی شادمانی جوانان همدانی بود.

با وجود اینکه ساعاتی قبل از بازی از سوی روابط عمومی شرکت سیاحتی علیصدر مبنی بر نقص فنی نمایشگر بزرگ مستقر در مجتمع توریستی عباس آباد 'بام همدان' منتشر شده بود، شمار زیادی از خانواده‌ها در این مکان حضور یافتند.

برخی از آن‌ها به محض اطلاع از خرابی نمایشگر به منازل خود بازگشتند و عده‌ای از خانواده‌ها نیز از طریق گوشی همراه خود بازی را به تماشا نشستند.

رستوران ها، سفره خانه‌ها و برخی مکان‌های عمومی همدان نیز برای استقبال شهروندان، طرح‌های تخفیف و تشویقی ارایه و دوستداران فوتبال از این فضا برای تماشای فوتبال استفاده کردند.

برخی خانواده‌های فوتبالدوست همدانی نیز با نصب نمایشگر بزرگ در پشت بام منزل خود، همسایه‌ها را به دیدن بازی ملی پوشان کشورمان مقابل پرتغال در این مکان تشویق کرد.

برخی جوانان همدانی صورت خود را منقش به پرچم ایران کرده و عده‌ای نیز لباس سه رنگ سبز، سفید و قرمز را بر تن داشتند.

عوامل نیروی انتظامی نسبت به نظم دهی تردد خودرو‌ها و مردم اقدام کرده و با استقبال و تشکر مردمی مواجه بودند.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار