نماینده مردم خرمشهر در مجلس با تأکید بر اینکه شریک تشنگی و بی آبی مردم هستم، گفت: تجمعات اخیر مردم خرمشهر به حق و منطقی بود.
کد خبر: ۶۲۵۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹ 01 July 2018

با اشاره به مشکل شوری آب خرمشهر، اظهار کرد: از همان لحظه شوری آب پیگیر رفع مشکل بودم و از تمام ظرفیت‌ها برای تسریع در رفع مشکل استفاده کردیم.

وی عنوان کرد: تجمعات روز گذشته به دلیل مشکلات مردم در خصوص تامین آب شرب منطقی و به حق بود و از آن حمایت می‌کنم.

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس گفت: بی آبی مردم خرمشهر ناشی از بی برنامه‌ بودن مسوولان در یک دهه گذشته است چرا که اگر نیازمندی‌های امروز منطقه را پیش بینی می‌کردند، مردم با مشکل بی آبی مواجه نمی‌شدند.

وی عنوان کرد: در سال‌های گذشته پیگیری بسیار زیادی برای رفع مشکل آب کردیم که منجر به طرح انتقال خط دوم غدیر شد و این طرح تا حدود زیادی مشکل تامین آب شرب مردم ابادان و خرمشهر رفع خواهد کرد.

سامری با اشاره به برخی نقل قول‌ها در خصوص خطاب قرار دادن مردم تجمع کننده روز گذشته در خرمشهر به عنوان «ارازل ‌و اوباش» اظهار کرد: این اظهارات و نقل قول‌های کذب کار همان افرادی است که متاسفانه از تجمع منطقی و به حق مردم سوء استفاده کردند و درصدد ساختار شکنی در شهر موسوم به نجف الثانی بودند.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس با اشاره به لزوم توجه بیش از پیش دولت به مشکلات این شهر گفت: دولت باید حقوق مسلم مردم شهرهای آبادان و خرمشهر که در دوران جنگ تحمیلی و بازسازی نادیده گرفته شده را به آنها بدهد.

وی تصریح کرد: مشکل بیکاری، کمبود امکانات رفاهی و کیفیت نامطلوب آب و هوا از جمله مسائلی است که باید در کانون توجه دولت قرار بگیرد و تصمیمات جدی و موثر درباره آنها بگیرد.

سامری افزود: مشکلات موجود در خوزستان به ویژه شهرهای ابادان و خرمشهر نیازمند درمان جدی و قطعی است.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار