مدیر اداره آبفا آبادان گفت: میزان شوری امروز آب سه هزار و 800 تا سه هزار و 900 میکروموس است که از میانگین سال‌های گذشته در این فصل با کیفیت‌تر است.
کد خبر: ۶۲۵۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳ 01 July 2018

علیرضا خلیلی‌نیا با بیان اینکه آب در سطح شهرستان آبادان بدون هیچ مشکلی در دسترس است، اظهار کرد: میزان شوری امروز آب سه هزار و 800 تا سه هزار و 900 میکروموس است که از میانگین سال‌های گذشته در این فصل با کیفیت‌تر است.

وی افزود: در سالهای گذشته در این فصل ای سی آب بالای چهار هزار میکروموس بود. در حال حاضر آب با کیفیت مطلوب در شبکه‌ها برقرار است و مردم می‌توانند از این آب برای شرب استفاده کنند.

مدیر اداره آبفا آبادان ادامه داد: با افتتاح خط دوم غدیر در 15 تیرماه، برداشت از رودخانه بهمنشیر به طور کامل از مدار خارج و آّب غدیر وارد شبکه می‌شود که با این کار شوری آب به 2 هزار میکروموس می‌رسد که قابلیت شرب نیز دارد.

خلیلی‌نیا تصریح کرد: در 24 ساعت گذشته ورودی آب از غدیر یک در حدود 110 هزار مترمکعب بوده که با افتتاح طرح غدیر 2 این میزان به 135 هزار مترکعب می‌رسد.

وی عنوان کرد: در حال حاضر در سطح شهر نیازی به آبرسانی با تانکر وجود ندارد اما در روستاها به دلیل برداشت از رودخانه بهمنشیر، کماکان آب شور وجود دارد و به تانکر نیاز است. همچنین در نقاط حاشیه‌ای شهر چند تانکر نگه داشته‌ایم که در صورت لزوم استفاده شود. در این مدت در آبادان 10 تانکر در شهر و 40 تانکر در روستا مورد استفاده قرار گرفت.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار