فرماندار اندیمشک:
فرماندار اندیمشک با تأکید بر رفع موانع و چالش‌های پیش‌روی کارآفرینی، گفت: افق پیش روی شهرستان جذب حداکثری سرمایه‌گذاری در بخش‌های تولیدی، کشاورزی، صنعت و روستائیان است.
کد خبر: ۶۲۵۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷ 01 July 2018

پیمان جهانگیری ظهر امروز در کارگروه ویژه اشتغال در اندیمشک که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، عنوان کرد: رفع محرومیت، توسعه اقتصادی یک‌پارچه، ایجاد اشتغال و رونق کسب‌وکار در اندیمشک باید به عنوان اصول مهم در توسعه پایدار مدنظر مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

وی با ابراز خشنودی از اقدامات و تلاش‌های انجام شده در زمینه توانمندسازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در اندیمشک افزود: باید با استفاده از ظرفیت‌ها و تسهیلات موجود و جذب حداکثری اعتبارات مسیر توانمندسازی مددجویان تا حد امکان پیگیری و منجر به حصول نتیجه شود.

فرماندار اندیمشک با بیان اینکه موانع و چالش‌های پیش‌روی کارآفرینی رفع شود، اظهار کرد: افق دید شهرستان جذب حداکثری سرمایه‌گذاری در بخش‌های تولیدی، کشاورزی، صنعت و روستائیان است.

جهانگیری با اشاره به استعدادهای شهرستان در زمینه صنایع دستی و گردشگری گفت: باید ظرفیت‌ها و استعداد شهرستان بیش از گذشته معرفی و با حمایت از سرمایه‌گذاران فضای مناسب برای فعالیت بخش خصوصی در جهت ایجاد اشتغال، توسعه خدمات، رونق اقتصاد شهرستان و ایجاب صنایع و کارگاه‌های تولیدی فراهم آورد.

وی گفت: در ابتدای مسیر توسعه هستیم و همواره در مراحل ابتدایی کارهای بزرگ موانع، مشکلات و سختی‌ها وجود داشته اما با نگاه به افق روشن شهرستان باید برای اثرگذاری و بهره‌مندی شهروندان از نتیجه اعتبارات تلاش خود را دو چندان کنیم.

فرماندار اندیمشک در پایان با تاکید بر حمایت از بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران افزود: بیش از ۱۰ طرح اشتغالزا در شهرک صنعتی اندیمشک برای رونق اقتصادی و اشتغال جوانان طراحی و در حال اجرا است.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار