مدیر دفتر پرستاری بیمارستان آتیه همدان ضریب اشغال تخت بیمارستان تامین اجتماعی همدان به ۸۴ درصد رسیده است.
کد خبر: ۶۲۵۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲ 02 July 2018
مدیر دفتر پرستاری بیمارستان آتیه همدان ضریب اشغال تخت بیمارستان تامین اجتماعی همدان به ۸۴ درصد رسیده است.

به گزارش فارس، راضیه حسینی شاخص با بیان اینکه مجموعه دفتر پرستاری بیمارستان آتیه همدان با ۲۸۰ نیرو خدمات ارائه می‌دهد، اظهار کرد: هر سه ماه یکبار بر اساس ضریب اشغال تخت تعداد نیرو‌های پرستاری پایش و کمبود‌های موجود به مدیریت درمان اعمال می‌شود تا تصمیمات لازم اتخاذ شود.

وی با بیان اینکه تقریباً با کمبود ۶۰ نیروی پرستار مواجه هستیم که با اضافه کار جبران شده است، افزود: در حال حاضر تمام بخش‌های فعال هستند و بدون نیرو نیستیم.

مدیر دفتر پرستاری بیمارستان آتیه همدان با اشاره به اینکه اضافه کار اجباری در برنامه نیست و سعی می‌کنیم به کسانی آن را اختصاص دهیم که تمایل دارند، خاطرنشان کرد: ضریب اشغال تخت بیمارستان آتیه ۸۴ درصد است که این وضعیت بسیار عالی است.

وی به برنامه‌های آتی دفتر پرستاری همدان اشاره کرد و افزود: ابتدای هر سال برنامه عملیاتی نوشته و مشکلاتی که در طول سال‌های قبل وجود داشت در قالب آن گنجانده می‌شود.

حسینی‌شاخص با تاکید به اینکه در برنامه عملیاتی اهدافی معین می‌شود، گفت: به عنوان مثال یکی از اهداف احیای موفق است که در این خصوص کلاس‌های مختلفی برای رده‌های مختلف از جمله پزشکان، کادر پرستاری و ... برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای نیروی خدمات، کمک‌بهیار، کادر اداری کلاس احیای پایه که نیاز به تجهیزات تخصصی ندارند، برگزار کرده‌ایم، افزود: تعهد ما نسبت به ارتقای مجموعه بالاست و به همین دلیل برای نظارت‌ها سطح مشخص کرده‌ایم.

مدیر دفتر پرستاری بیمارستان آتیه همدان با بیان اینکه کمترین میزان سقوط بیمار از تخت جزو اهداف تعریف شده است، تصریح کرد: هدف نهایی حفظ رتبه اول پرستاری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار