تیم دو و میدانی خوزستان در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌ملی پیوند اعضا شرکت می‌کند.
کد خبر: ۶۲۶۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴ 04 July 2018

جمال فتاحی، دبیر هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا استان اظهارکرد: سومین دوره این مسابقات از 15 تا 18 تیرماه در تهران برگزار می‌شود که تیم خوزستان با 15 ورزشکار در این این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

وی بیان کرد: امسال با 9 ورزشکار آقا و شش ورزشکار خانم در این مسابقات حضور پیدا می‌کنیم و باتوجه به آمادگی خوب تیم، این امید را داریم که در ماده‌های مختلف به بیش از 20 مدال دست پیدا کنیم.

دبیر هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان خاطرنشان‌کرد: سال گذشته خوزستان به پنج مدال طلا، هشت نقره و یک برنز این مسابقات دست پیدا کرد و تیم شگفتی‌ساز آن دوره لقب گرفتیم. امیدوارم امسال نیز درخشش‌ خیرکننده‌ای داشته باشیم.

وی عنوان کرد: این دوره از مسابقات، انتخابی مسابقات پیوند اعضا جهان نیز محسوب می‌شود و نفرات برتر با حضور در اردوی تیم‌ملی خود را برای این رویداد جهانی که تیرماه سال آینده در کشور انگلستان برگزار می‌شود، آماده خواهند کرد.

فتاحی در پایان با تشکر از حمایت‌های حاجی‌زاده رییس هیات‌های ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان، گفت: بدون شک حمایت‌های مالی و معنوی آقای حاجی‌زاده باعث کسب این افتخارآفرینی‌ها و همچنین افزایش روحیه و انگیزه ورزشکاران استان شده است. امیدوارم ورزشکاران با کسب مدال‌های خوشرنگ پاسخگوی حمایت‌های همه جانبه ربیس هیات باشند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار