مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری فارس گفت : سومین نشست کارگروه استانی جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه طی روزهای 26و27 مردادماه سال جاری به میزبانی استان فارس در شهر شیراز برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۲۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۹ 15 July 2015
تابناک فارس به نقل از ایرنا:کریم عربی افزود :در این نشست که اعضای کمیسیون مشترک ایران وروسیه واستانداران 16 استان کشورحضورخواهند داشت برای بسط و گسترش همکاری های متقابل ایران و مناطق فدراسیون روسیه تصمیم گیری خواهد شد.

مدیرکل هماهنگی اموراقتصادی وبین الملل استانداری فارس بیان داشت :استان فارس دومین استان کشورمی باشد که میزبانی این نشست مهم اقتصادی را عهده دار خواهد بود .

وی افزود :کشور روسیه به علت شرایط تحریمی اتحادیه اروپا بازار بسیار خوبی برای محصولات تولیدی ایران و از جمله استان فارس می باشد.

عربی ادامه داد : :میز ایران و روسیه در اداره کل صنعت و معدن و تجارت استان با حضورتشکل های صادراتی ،اتاق و صنایع و معادن وکشاورزی شیراز تشکیل خواهد شد تا هماهنگی حضوربازرگانان و صادرکنندگان استان را ارزیابی نمایند.

این مقام اقتصادی استان فارس تصریح کرد :معرفی جاذبه های تاریخی و گردشگری و توانمندیهای درمانی استان فارس به طرف روسی از دیگر برنامه های گنجانده شده در جلسات میز ایران و روسیه خواهد بود تا با تدوین پیش نویس تفاهنمامه درنشست آتی ایران و روسیه درشیراز مطرح و تصمیم گیری شود.

وی ابراز امیدورای کرد: با فضای بین المللی ایجادشده بعد از توافق هسته ای شاهد بهبود مراودات بازرگانی کشور و استان در بازارهای بین المللی درماههای وسالهای آتی باشیم .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار