امام جمعه اندیمشک:
امام جمعه اندیمشک گفت: آموزش برای ایجاد کسب و کار و اوضاع اقتصادی خانوارها، تلاش در حوزه فرهنگی و تلاش برای ارتقای سطح مذهبی از دیگر وظایف دهیار در روستا است که باید آنها را در اولویت قرار دهند.
کد خبر: ۶۲۷۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹ 06 July 2018

همایش تجلیل از دهیاران اندیمشک شب گذشته در محل فرمانداری اندیمشک برگزار شد.

در این همایش چند نفر از دهیاران بخش الوار گرمسیری و بخش مرکزی به ارائه فعالیت‌ها و فرصت‌های روستا‌های خود پرداختند.

پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک در این همایش اظهار کرد: در شهرستان اندیمشک ۳۲ دهیاری وجود دارد که باید از پتانسیل هر کدام از آن‌ها بهره گرفت.

دهیار باید مشکلات و ظرفیت‌های روستا را شناسایی کند

وی افزود: دهیار به عنوان نماینده مردم روستا باید با شناسایی مشکلات و پتانسیل‌های روستای خود به دنبال رفع مشکلات و ایجاد فرصت برای روستا باشد.

فرماندار اندیمشک گفت: بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی روستاییان باید برای استفاده از ظرفیت‌ روستا و افزایش بهروه‌وری از حوزه‌های روستای خود تلاش داشته باشند.

در ادامه حجت‌الاسلام سید مصطفی حسینی نوری امام جمعه اندیمشک نیز اظهار کرد: دهیاران باید از حوزه استحفاظیه خود شناخت کاملی را داشته باشند.

وی افزود: اگر دهیار از حوزه خود شناخت درستی داشته باشد می‌تواند با ایده‌پردازی و کمک مسئولان شهرستانی زمینه افزایش سطح اقتصادی فرهنگی و اجتماعی روستا گام بردارد.

هیچ کاری بدون مردم پیش ‌نمی‌رود

امام جمعه اندیمشک گفت: هیچ کاری بدون مردم پیش ‌نمی‌رود پس دهیار هر روستا باید از توقعات مردم روستای خود آگاهی کاملی داشته چرا که هم نماینده مردم و هم نماینده دولت در هر روستا است.

وی عنوان کرد: آموزش برای ایجاد کسب و کار و اوضاع اقتصادی خانوارها، تلاش در حوزه فرهنگی و تلاش برای ارتقای سطح مذهبی از دیگر وظایف دهیار در روستا است.

هرجا همدلی و همت وجود داشت پیشرفت نیز وجود دارد

فریدون حسنوند نماینده مردم امدیمشک در مجلس شورای اسلامی نیز در این همایش اظهار کرد: هرکسی در هر سطحی که مسئولیتی را برعهده گرفت باید نسبت به انجام وظایف مسئولیت خود متعهد باشد.

وی افزود: هرجا همدلی و همت وجود داشت پیشرفت نیز وجود دارد و هرجا پیشرفت بود برکت را نیز به دنبال دارد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد شکاف بین مردم و مسئولین بیان کرد: دشمن امروز با تمام توان خود برای ضربه زدن به این نظام مقدس در تلاش است اما آن‌ها به هدف شوم خود نخواهند رسید.

وی عنوان کرد: امروزه ما در جنگ اقتصادی هستیم که با اتحاد و همدلی مسئولان نظام از این دوران نیز به سلامت عبور خواهیم کرد.

حسنوند گفت: فعالیت‌های زیادی در حوزه‌های مختلف در اندیمشک و کشور انجام شده که از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی و همدلی مردم و مسئولان نشات می‌گیرد.

 

منبع: فارس

برچسب ها: اندیمشک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار