ریيس هيات فوتبال خوزستان راه اندازی سيستم اتوماسيون اداری این هیات را گامی بلند در فوتبال خوزستان دانست
کد خبر: ۶۲۹۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳ 14 July 2018

عبدالكاظم طالقانی در حاشیه مراسم تجلیل از برترین های فوتبال شهرستان رامهرمز با قدردانی از برگزاری این آیین باشكوه كه شب گذشته، جمعه به همت هيات فوتبال و اداره ورزش این شهرستان برگزار شد، اظهارکرد: شهرستان رامهرمز در دوره اي كه گذشت، يكي از هيات هاي پر فعاليت بود كه هم در سطح شهرستان و هم در كشور، مسابقات متعددی را ميزباني كرد و از اين نظر نمره قابل قبولي كسب كرد.

وی در ادامه گفت: در چهار سال گذشته از دغدغه های اصلی و اوليه ما بحث مالي و تجهيز كردن هيات های فوتبال شهرستان ها بود تا هيات ها بتوانند مسابقات و ساير برنامه هاي خود را به راحتي پيش ببرند.

رییس هیات فوتبال خوزستنان افزود: از ديگر برنامه های هيات فوتبال استان، برگزاري كلاس هاي آموزشی، مربيگري و داوري در شهرستان ها و به ویژه در شهرستان رامهرمز بود كه از اين طريق در بحث درآمد زايي نیز توانستيم به آن ها كمک كنيم.

وی بیان کرد: از برنامه هایی كه در هيات فوتبال خوزستان مدنظرمان است، حضور در شهرستان ها و نشست با پيشكسوتان، باشگاه ها و دلسوزان فوتبال است تا از نزديک مشكلات را پيگيري و برطرف كنيم. از ديگر برنامه های مدنظر که انجام هم شد، رونمایی از سيستم بزرگ اتوماسيون اداري در فوتبال خوزستان بود؛ از اين طريق نیز كار را از حالت سنتي به سمت مدرن برديم و توانستيم در مكاتبات و فعاليت هاي شهرستان ها گامي بلند برداريم.

عضو هيات ریيسه و ریيس كميته امور استان های فدراسیون فوتبال در پايان نیز ضمن تقدير از هيات فوتبال شهرستان رامهرمز در برگزاري منظم بازی ها در تمامی رده های سنی و همچنين فستيوال ها، گفت: از حمايت هاي آقای محمديان نماينده رامهرمز در مجلس شورای اسلامي، اداره ورزش و جوانان رامهرمز و همه دلسوزان ورزش تشكر می کنم و اميدوارم با اين حمايت ها بتوانيم در آينده شاهد حضور نمايندگان شايسته اي از اين شهرستان در ميادين كشوري و ملی باشيم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار