کد خبر: ۶۳۳۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶ 23 July 2018

آیین اختتامیه جشنواره بین المللی نامه ای به امام رضا (ع) با معرفی برگزیدگان ‌و تقدیر از آثار برتر در ساری برگزار شد

به گزارش خبرنگار ما، سردار مرتضی قربانی در آیین اختتامیه جشنواره بین المللی نامه ای به امام رضا (ع) در ساری با اشاره به تهدیدها و تحریم های ایران در چهار دهه اخیر ، افزود : کشوری که همواره از سوی دشمنان با تحریم و خصومت مواجه است هیچ تهدید و تحریمی نمی تواند او را وادار به شکست کند .
وی با طرح این پرسش که چرا باید ملت ایران از آمریکا و تحریم هایش هراس داشته باشد؟ یاداورشد : ایران ، کشوری برخوردار از ذخایر غنی از مواد معدنی و نفتی است و با پشتوانه همین منابع خدادادای از سد تحریم ها گذر خواهد کرد.
فرمانده سپاه کربلای مازندران در دوران دفاع مقدس تاکید کرد : همواره و در طول تاریخ انقلاب اسلامی ایستادگی و وحدت ملت و نظام باعث شده است تا هیچگاه دشمنان نتوانند راه نفوذی پیدا کنند .
سردار قربانی تصریح کرد: همین شیوه اتحاد و گوش به فرمان بودن ولی فقیه ، ما را در برابر تحریم هاو مکرو دسیسه های دشمنان می تواند ایمن کند .
وی همچنین از مردم خواست تا از سیره و روش شهادت گونه سرداران و شهدای دفاع مقدس پیروی کنند و همواره راه این شهدا را ادامه بدهند .

آیین اختتامیه جشنواره بین المللی نامه ای به امام رضا (ع) با معرفی برگزیدگان ‌و تقدیر از آثار برتر در ساری برگزار شد
سردار قربانی افزود: وقتی فاو را فتح کردیم پرچم علی بن موسی الرضا را برفراز مناره مسجد فاو به اهتزاز دراوردیم.

وی اهل بیت و امام رضا را رمز شجاعت و اقتدار ملت ایران توصیف کرد و گفت:امروز هم فرهنگ رضوی را در قامت شهدای مدافع حرم شاهدیم.

در این مراسم از شهدای مدافع حرم شهیدان رجایی فر و بلباسی تجلیل شد.

همچنین با حضور مسوولان استانی از کتاب نجوای دل ویژه نامه های برگزیده جشنواره سیزدهم رونمایی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار