سيستم پمپاژ نفت نمكی واحد بهره‌برداری پارسی دره‌نی از سوی شركت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری بازسازی و راه‌اندازی مجدد شد.
کد خبر: ۶۳۷۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰ 31 July 2018

به نقل از شرکت نفت آغاجاری، اين سيستم كه به دليل حادثه بوجود آمده در پايان سال گذشته آسيب كلی ديده بود با همت و تلاش شبانه‌روزی كاركنان بخش‌های تعميرات، عمليات و همكاری بخش‌های مهندسی توليد، بازرسی فنی، ايمنی، ترابری و خطوط لوله و خدمات عمليات شركت آغاجاری در كمتر از ٥ ماه، بازسازی و با حضور مديرعامل شركت راه‌اندازی مجدد شد.

پيرامون مديرعامل شركت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری ضمن بازديد از واحد مذكور اظهار کرد: با تكيه بر توان نيروهای داخلی و استفاده حداكثری از امكانات شركت موفق شديم سيستم پمپاژ نفت نمكی واحد بهره‌برداری پارسی/ دره‌نی را كه در اواخر بهمن ماه سال گذشته دچار حادثه شده بود به مدار عملياتی برگردانيم.

وی گفت: اين واحد كه كار تفكيك گاز از نفت و جداسازی نفت نمكی از شيرين و انتقال آن به واحد نمكزدايی كرنج جهت شيرين سازی را بر عهده دارد روزانه 13.5 هزار بشكه نفت توليد می‌كند كه تقريباً نصف آن نفت نمكی بوده و از حيث عملياتی بسيار حائز اهميت است.

مديرعامل شركت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری گفت: بهره‌برداری از فاز اول اين سيستم، با استفاده از بازسازی يك دستگاه پمپ به نتيجه مطلوب رسيده و ان شاءالله با استفاده از ظرفيت‌های موجود و با توان نيروهای داخلی شركت، آماده سازی دو رديف ديگر در دستور كار اين شركت قرار دارد.

مدير عامل شركت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری در پايان ضمن تقدير و تشكر از كليه همكاران ادارات تعميرات، مهندسی توليد، عمليات، بازرسی فنی، HSE،‌ خط لوله، خدمات عمليات، حراست و ساير همكاران كه در راه‌اندازی اين پروژه زحمت كشيدند، افزود: تعمير و بازسازی اين رديف پمپاژ صرفه اقتصادی قابل توجهی را برای اين شركت در برخواهد داشت و باعث بالا رفتن كيفيت نفت توليدی اين ناحيه خواهد شد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار