سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت متعهد شده که ۵۰ هزار اشتغال را از طریق اجرای طرح های فراگیر، روستایی، کارورزی و کارآموزی همچنین تحرک و ‌توسعه در صنایع پایین دستی در کشور ایجاد کند.
کد خبر: ۶۵۱۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰ 05 September 2018

انوشیروان محسنی در حاشیه افتتاح نخستین پایانه مخازن صادراتی ایرانول در بندر امام خمینی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: صنعت پتروشیمی غدیر امروز ۵ پروژه در راستای سیاست‌های زیست محیطی را راه اندازی کرد تا ۷۰ متر مکعب آب در ساعت با استفاده از آخرین تکنولوژی بومی تصفیه شود و تا ۴۰ متر مکعب آب را برگرداند و ۳۰ متر مکعب در ساعت را دوباره به آب های پذیرنده ورود بدهد.

وی افزود: پروژه‌های نوسازی و بازسازی دیگر هم در آنجا بوده که در راستای اشتغال نیروهای توانمند و با انگیزه شهرستان ماهشهر صورت گرفته است.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به بهره برداری پایانه صادراتی ایرانول، گفت: پروژه‌ای که امروز شاهد افتتاح آن بودیم از مدرن ترین پایانه‌های انتقال مواد نفتی است که به ظرفیت ۲۵ هزار تن با ۷ مخزن احداث شده است.

وی افزود: از مزیتهای این پروژه که به خط ریلی سراسری کشور متصل شده است، نشان دهنده این است که ظرفیت و پتانسیل عزم و اراده در نیروهای متخصصان وجود دارد، مخازنی که اشاره شد توسط نیروهای متخصص در شرکت ایرانول ساخته شده است.

محسنی بند‌پی اظهار کرد: ما هم باید بیشتر بر روی فراهم سازی بستر برای استفاده از نیروهای متخصص داخلی کار کنیم و از ظلمی که اسکتبار جهانی بر علیه کشور و ملت ما تحمیل کرده با تکیه بر نیروهای متخصص داخلی و مردم نهاد کردن اقتصاد کشور و بهره گیری از همه ظرفیت های موجود برای رهایی از ظلم استکبار جهانی استفاده کنیم.

وی عنوان کرد: اینجا قطب پتروشیمی کشور است که صنایع پایین دستی آن در حال فعال شدن است که این صنایع پایین دستی می‌توانند اشتغال بسیار خوبی را برای مردم منطقه و کشور ایجاد و همچنین صادرات کشور فراهم کنند.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امیدواریم بتوانیم این وضعیت را تداوم ببخشیم و شرایطی را فراهم کنیم که روز به روز فعالیت‌ها گسترده‌تر شود.

وی اظهار کرد: دولت متعهد شده که ۵۰ هزار اشتغال را از طریق اجرای طرح های فراگیر، روستایی، کارورزی و کارآموزی همچنین تحرک و ‌توسعه در صنایع پایین دستی در کشور ایجاد کند.

محسنی بندپی عنوان کرد: با توجه تلاش های استانی موجود در خوزستان در بحث ایجاد ظرفیت‌های اشتغال محدودیتی قائل نشدیم و دوشنبه آینده نیز جلسه ای را درباره اختصاص تسهیلات اشتغال خواهیم داشت.

وی افزود: روز گذشته رئیس جمهور به استفاده از نیروهای بومی و متخصص توصیه داشت که از تمام واحد‌ها از این نیروها استفاده شود و تلاش و عزم و اراده نیز بر همین است که در تمام مجموعه هایی که راه اندازی میشوند از نیروهای بومی همان منطقه و استان باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار