مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: با توجه به اجازه دولت به واردکنندگان برای افزایش قیمت‌ها به دلیل مسایل ارزی، قیمت هر کیلوگرم گوشت قرمز گرم وارداتی در خوزستان افزایش پیدا کرد.
کد خبر: ۶۵۵۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴ 15 September 2018

هادی سلامات با اشاره به توزیع گوشت قرمز گرم وارداتی در استان بیان کرد: با توجه به علاقه مردم استان به گوشت قرمز گرم، شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان اقدام به توزیع گوشت قرمز گرم (گوسفندی) در بازار استان کرده است و در این زمینه با توجه به شرایط به وجود آمده در بازار ارز، قیمت هر کیلوگرم گوشت قرمز گرم 37 هزار و 300 تومان تا 38 هزار تومان رسید.

وی افزود: به دلیل شرایط بازار ارز، دولت به واردکنندگان اجازه افزایش 9درصدی قیمت‌ها را داد و این مساله باعث شد تا قیمت هر کیلوگرم گوشت گرم در بازار با افزایش مواجه شود.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان تصریح کرد: در حال حاضر شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان در حال توزیع گوشت گرم گوسفندی وارداتی در استان است و این گوشت مورد استقبال مردم قرار گرفته است. این گوشت از کشور استرالیا وارد استان می‌شود و دارای کیفیت مرغوبی است.

سلامات عنوان کرد: پیش از افزایش قیمت‌ها، قیمت هر کیلوگرم گوشت قرمز گرم وارداتی 33 هزار و 300 تومان بود اما اکنون با توجه به شرایط به وجود آمده قیمت هر کیلوگرم از آن برای مصرف کنندگان 37 هزار و 300 تا 38 هزار تومان است.

شرکت پشتیبانی امور دام علاوه بر گوشت گرم گوسفندی وارداتی، به منظور تنظیم بازار اقدام به توزیع مرغ و گوشت منجمد (گوساله) در بازار می‌کند که قیمت هر کیلوگرم مرغ منجمد برای مصرف کننده 6750 تومان و هر کیلوگرم گوشت گوساله منجمد حدود 28 هزار تومان است.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار