مدیر درمان تامین اجتماعی همدان با بیان اینکه فضای اورژانس بیمارستان غرضی به صورت استاندارد بازسازی و توسعه یافت، گفت: بازسازی کامل بخش‌های بستری داخلی، اطفال و نوزادان و درمانگاه نیز مورد توجه قرار گرفت.
کد خبر: ۶۵۷۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۷ 24 September 2018
علیرضا صفری از هزینه ۶۰ میلیارد ریالی برای تعمیرات واحد‌های درمانی تامین اجتماعی همدان خبر داد.

به گزارش فارس، صفری با اشاره به اقدامات عمرانی مدیریت درمان تامین اجتماعی همدان طی سال‌های اخیر، اظهار کرد: در این سال‌ها —بازسازی کامل بخش‌های بستری بیمارستان آتیه را در دستور قرار دادیم.

وی به بازسازی بخش‌های CCU و ICU، زایشگاه، نوزادان، داروخانه و آزمایشگاه این بیمارستان اشاره کرد و گفت: بازسازی و توسعه فضای فیزیکی درمانگاه‌های مستقر در بیمارستان آتیه از دیگر اقدامات بوده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی همدان با اشاره به محوطه‌سازی، ایجاد پارکینگ پرسنلی و ایجاد پارکینگ ارباب رجوع در بیمارستان تامین اجتماعی همدان افزود: تعویض کف‌پوش‌های معیوب بخش‌های بیمارستان به متراژ تقریبی ۳ هزار متر مربع و رنگ‌آمیزی بخش‌ها و واحد‌ها به متراژ تقریبی ۱۵ هزار متر مربع انجام شده است.

وی با اشاره به اجرای روکش آسفالت محوطه به متراژ ۸ هزار متر مربع، گفت: اجرای دوربین‌های مداربسته با اعتباری بالغ بر ۷۵ میلیارد ریال از دیگر اقدامات بوده است.

وی با اشاره به —بازسازی کامل و استانداردسازی درمانگاه شهید سپهری همدان با اعتباری بالغ بر ۳.۱ میلیارد ریال، —خاطرنشان کرد: درمانگاه تویسرکان با اعتباری بالغ بر ۳.۲ میلیارد ریال بازسازی شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی همدان با بیان اینکه با اعتباری بالغ بر ۱.۱ میلیارد ریال درمانگاه نهاوند —بازسازی شد، افزود: —رقم کلی تعمیرات اساسی در واحد‌های تابعه استان از سال ۹۲ تا ۹۶ بدون احتساب طرح‌های هتلینگ بالغ بر ۶۰.۶ میلیارد ریال بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار